Toon posts:

Aanschaf LCD [AOC L27W551T]

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

ik ben van plan een LCD TV aanteschaffen.
Nu heb ik meerdere Reviews en Topics hier gelezen maar ik zie nergens iets over de AOC L27W551T.

Tevens zie ik ook maar 1 Webshop (PCGlobe, 399,-) deze op het moment verkopen in de Pricewatch van Tweakers.net.

Nu is mijn vraag aan jullie of iemand met deze Televisie ervaring heeft?
Het is namelijk toch een behoorlijk smak geld en ik wil er voorlopig nog wel even mee vooruit.

Hier wat meer informatie:

Afbeeldingslocatie: http://img.clubic.com/photo/00C800B400480194.jpg

Formaat: 69 CM ( 16:9)
Helderheid: 500 cd/m2
Contrast Ratio: 1200:1
Resolutie: 1366x768, WXGA

SCART, 2
AV input, 1
S-video, 1
Side AV, S-video input, Nee
HDMI (HDCP), 1
Component video, YPbPr 1
Headphone output, 1
Audio stereo output, 1
S/PDIF RCA digital output, Nee
D-sub, PC compatible, 1
DVI, Nee
Mini-jack stereo audio input, 1

HD Ready

Fabriekslink: AOC Europe

Alvast bedankt voor jullie mening :)

Verwijderd

Toevallig wilde ik net zelf dit topic starten. Naast de Tatung is dit de enige LCD van 'redelijk' formaat voor rond de 400 euro. Lijkt me ook erg interessant, zeker nu mijn oude CRT niet lang meer ok blijft.

Qua specs ziet 't er goed uit, ik ga in ieder geval donderdag eens langs een winkel in Rotterdam die 'm hoort te verkopen.

Verwijderd

en weten jullie al iets, hij is mij ook opgevallen en dat onder de 400 euro
is hij in de buurt van rotterdam ergens te zien.

Verwijderd

Op de site van AOC staan een aantal dealers. Eentje in Rotterdam, maar toen ik op de site keek zag ik 'm niet meer in hun voorraad staan. Dan nog 1tje in Capelle a/d IJssel, maar die zaak komt me nogal amateuristisch over. Ik was namelijk ook op zoek om 'm even te bekijken, maar werd redelijk ontmoedigd hierdoor.

Waarschijnlijk dat ik binnenkort eens AOC email om te vragen hoe het met de leverbaarheid zit van de tv en waar deze te koop is. Anders ga ik waarschijnlijk toch over naar Tatung, zelfde specs, klein beetje duurder.