[Cooling] Beamer stiller maken

Pagina: 1
Acties:
  • 778 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Kvn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 19:50
Ik heb onlangs een beamer van iemand overgenomen, maar ik vind het ding veels te lawaaiig en geniet er zo dus ook niet van.

Nu zou ik graag weten of iemand hier ervaring heeft met het stiller maken van een (DLP) beamer met enkel luchtkoeling, ik ben namelijk bang dat de lamp te heet word..

Het betreft een Infocus X2 Beamer.

• ReseTTim
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 31-01 15:45

ReseTTim

Chocolate addicted

mja, ik ken het lawaai, ik heb de Sanyo Z1 maar ik zou het zelf niet durven.. wat je evt wel kan doen is het idee van de fan muffler gaan bouwen..

ik zou zeggen kijk naar mijn silent mod op mijn site.. bij die server werkt het en wordt het slechts 2 graden warmer.. maarja dan is die compleet ingebouwd. jij hoeft alleen dit te doen voor de zijkant..

Afbeeldingslocatie: http://www.muffledcomputing.com/images/web-cross-section-small.gif

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Lip
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Lip

De professionele prutser

tvptje, ik houd 'm ook even in de gaten }:O

Beter geluid voor iedereen! Zo doe je dat!!! Vergeet je niet een +3 te geven? Bedankt voor het lezen. Flat frequency response EQUALS real music!!! EQUALS Sonic clarity

• Sylph-DS
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2025
Je kan ook kijken wat voor fan erin zit en deze vervangen door een andere, dan ben je hoogstwaarschijnlijk wel je garantie kwijt, maar dit lijkt mij de meest logische oplossing.

• GoT
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

GoT

/ / ( . Y . ) \ \

freak1982 schreef op woensdag 18 april 2007 @ 12:03:
tvptje, ik houd 'm ook even in de gaten }:O
me2 }:O

Maarre, dit is de eerste ATX voeding die ik zie waar de fan aan de bovenkant zit.
Moet je dan de voeding + fan op zijn kop zetten ? :+

o << Your asshole before prison.
O << Your asshole after prison.