[Siemens HiPath3000] Type toestel aanpassen

Pagina: 1
Acties:

• DJ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:31
Hoi,

Nu ben ik niet zo thuis in de traditionele telefonie (ik doe meer Cisco VoIP ;) ) maar ik heb bij een klant een Siemens HiPath 3000 staan (weet even niet welke hardware versie . . . maar is een oud beestje). Hierop zitten een paar telefoons gekoppeld van verschillende typen: Optisets (digitaal dus) en analoge toestellen.
De klant wil nu een analoog toestel vervangen door een digitale (een Optiset dus). Ik kan in de manager software van alles aanpassen, maar ik krijg het maar niet voor elkaar (of gevonden) hoe/waar ik het toestel type aan kan passen.

Weet iemand dat zo even snel?

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest

• TheRookie
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

TheRookie

Nu met R1200RT

Ik weet wel dat analoge toestellen op een aparte insteekkaart zitten; daar al naar gekeken ?
Kan me voorstellen dat de centrale'poort' detecteerd wat voor toestel eraan zit ...

• Qwerty-273
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-02 21:00

Qwerty-273

Meukposter

Inderdaad, in de 'traditionele' telefonie is analoog en digitaal gescheiden, vaak zal je dan een nieuw toestel moeten aanmaken op de digitale kant en het juiste extensie nummer meegeven. De oude analoge moet je dan natuurlijk eerst verwijderen.

Erzsébet Bathory | Strajk Kobiet | You can lose hope in leaders, but never lose hope in the future.

• DJ
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:31
Ok,

Ik heb inderdaad nu een aparte aansluiting moeten pakken hiervoor. Ik ben er nu uit.
Is inderdaad anders dan VoIP ;)

Thanx!!

Als er geen Religie's zouden zijn, dan waren we allemaal gewoon mensen geweest