Ik heb al ruim een jaar de volgende config:
Shuttle SN95G5 Athlon64 3000+ Socket 939 *VENICE-core*
Crucial 512MB PC3200 DDR SDRAM
Nvidia GeForce FX5200 V9520/TD 128MB DDR SDRAM
Maxtor 250GB (DiamondMax Plus 10, 7200RPM, 16MB, SATA)
En ik ben er erg tevreden mee, er is alleen een klein probleempje. Soms krijg ik de pc niet aan. Als ik dan op de aanknop-druk, gaat gelijk een rood lampje branden links achterin de pc. Ik moet dan de stekker uit het stopcontact halen en dan opnieuw proberen. Soms gaat het in 1 keer goed, maar vaak moet ik het een paar keer proberen voordat die aan wil.
Uiteraard heb ik mijn leverancier (iComputers) hierover al gevraagd, maar zij stuurden me door naar Shuttle.
Op de website van Shuttle kan ik niets vinden en ze reageren ook niet op mijn mail.
Ik zie wel dat er BIOS updates zijn maar daar zijn er drie versies van:
SN95G5
SN95G5 v2
SN95G5 v3
En welke in nodig heb kan ik niet vinden. En ik weet ook niet of mijn probleem wel met de BIOS te maken heeft.
Zoals wel blijkt heb ik weinig verstand van hardware
Ik zit meer in de programmeerhoek. Dus elk advies is van harte welkom want het is inmiddels wel erg irritant aan het worden.
Shuttle SN95G5 Athlon64 3000+ Socket 939 *VENICE-core*
Crucial 512MB PC3200 DDR SDRAM
Nvidia GeForce FX5200 V9520/TD 128MB DDR SDRAM
Maxtor 250GB (DiamondMax Plus 10, 7200RPM, 16MB, SATA)
En ik ben er erg tevreden mee, er is alleen een klein probleempje. Soms krijg ik de pc niet aan. Als ik dan op de aanknop-druk, gaat gelijk een rood lampje branden links achterin de pc. Ik moet dan de stekker uit het stopcontact halen en dan opnieuw proberen. Soms gaat het in 1 keer goed, maar vaak moet ik het een paar keer proberen voordat die aan wil.
Uiteraard heb ik mijn leverancier (iComputers) hierover al gevraagd, maar zij stuurden me door naar Shuttle.
Op de website van Shuttle kan ik niets vinden en ze reageren ook niet op mijn mail.
Ik zie wel dat er BIOS updates zijn maar daar zijn er drie versies van:
SN95G5
SN95G5 v2
SN95G5 v3
En welke in nodig heb kan ik niet vinden. En ik weet ook niet of mijn probleem wel met de BIOS te maken heeft.
Zoals wel blijkt heb ik weinig verstand van hardware