[C&C TW] dvd wordt niet herkend in systeem

Pagina: 1
Acties:

• TheRebell
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-12 14:11
ik heb de Kane edition en als ik de dvd in mn dvd-speler prop dan gaat hij even spinnen en daarna gebeurt er niets (geen autorun oid). Als ik via de verkenner naar mijn dvd-speler ga dan geeft hij gewoon een leeg scherm als zijnde dat de dvd leeg is. Als ik deze wissen naar een andere speler dan zegt windows dat de dvd of beschadigd is of in een indeling die ie niet kan lezen :? De dvd werkt anders perfect in mijn laptop... Op de pc staan XP media center, had hem eerst _wel_ werkend met Vista 64+ alleen daar had ik wat problemen met wat software (nu dus weer: C&C :( )

iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen of zou het aan de dvd kunnen liggen toch? (wat me vreemd lijkt). Ik neem aan dat als je hem onder XP kunt draaien dat XP media center daar ook bij hoort (=XP pro)

(in linux kan ik gewoon beide drives gebruiken om op de dvd te komen dus het ligt niet aan de HW)

• Raphaelo
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 25-09 07:55

Raphaelo

boeiend!!

heb je mischien deamon tools of iets dergelijks geinstalleerd? waardoor je op de verkeerde dvd drive klikt?

originele signatures zijn top!

• TheRebell
er staat helemaal niets qua dat soort software op mijn pc. Van iemand hoorde ik dat na het plaatsen van een oudere dvd-drive het wel werkte alleen is het vreemde hier _dat_ het juist al heeft gewerkt (alleen dan met Vista).
Een probleem door de beveiliging van de dvd lijkt mij dan ook vreemd, tenzij daarmee anders wordt omgegaan dan bij Vista...

• TheRebell
Aangezien het in het C&C TW topic niet mag post ik het hier maar weer...

Ik heb een imag egedownload van C&C TW en deze via daemon tools gemount (en verborgen via Yasu). Als ik nu de de dvd drive probeer te openen dan krijg ik, again, de melding dat de schijf beschadigd is of in een formaat wat niet door windows gelezen kan worden. Het ligt dus ergens aan windows want de drives doen het 1) in linux gewoon goed, 2) drives deden het in vista 64+ ook, 3) dvd of image maakt niet uit.

Heeft iemand hier ook probs mee of heeft iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen? Heb de firmware van de drive (NEC 3500) al opnieuw geflashed, drives opnieuw geinstalleerd en bios al gereset alles zonder resultaat.
Begin het nu wel errug vervelend te vinden, ik heb het spel hier legaal liggen en heb er geen bal aan (en ga het niet op mijn laptop draaien en was ook niet van plan om terug et gaan naar vista ivm SW issues)

iemand...??

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21:15

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

TheRebell schreef op dinsdag 17 april 2007 @ 23:12:
Aangezien het in het C&C TW topic niet mag post ik het hier maar weer...

Ik heb een imag egedownload van C&C TW en deze via daemon tools gemount (en verborgen via Yasu). Als ik nu de de dvd drive probeer te openen dan krijg ik, again, de melding dat de schijf beschadigd is of in een formaat wat niet door windows gelezen kan worden. Het ligt dus ergens aan windows want de drives doen het 1) in linux gewoon goed, 2) drives deden het in vista 64+ ook, 3) dvd of image maakt niet uit.

Heeft iemand hier ook probs mee of heeft iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen? Heb de firmware van de drive (NEC 3500) al opnieuw geflashed, drives opnieuw geinstalleerd en bios al gereset alles zonder resultaat.
Begin het nu wel errug vervelend te vinden, ik heb het spel hier legaal liggen en heb er geen bal aan (en ga het niet op mijn laptop draaien en was ook niet van plan om terug et gaan naar vista ivm SW issues)

iemand...??
blah blah je hoeft niks te hiden oid, ik heb ook gewoon een image gemount met daemon en nergens last van (ik heb wel een originele image van me eigen dvd ?)
dus het ligt zeker niet aan daemon tools

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Terug gaan naar de winkel en een nieuwe dvd vragen?

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 28-11 20:00

|sWORDs|

vSphere/ESXi

CrankyGamerOG schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:56:
[...]

blah blah je hoeft niks te hiden oid, ik heb ook gewoon een image gemount met daemon en nergens last van (ik heb wel een originele image van me eigen dvd ?)
Je moet wel hiden als je de versie met de demo exe gebruikt, de gekraakte hoeft dat niet.

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Verwijderd

CrankyGamerOG schreef op woensdag 18 april 2007 @ 10:56:
[...]

Heb ook eenzelfde probleem, image gemount met Alcohol, installatie start, accept the agreement, en dan valt de installatie gewoon uit zonder enige modificatie uitgevoerd te hebben aan het systeem.
Anybody a solution???

• eX0duS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-11 14:40
Hmm grappig ik heb hier ook een PC die de DVD ineens niet meer wilde lezen. Hij slikt alles, maar die dus niet meer... In een andere PC werkt de DVD wel gewoon.. Het is trouwens een gewone editie...

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2007 @ 11:40:
[...]

Heb ook eenzelfde probleem, image gemount met Alcohol, installatie start, accept the agreement, en dan valt de installatie gewoon uit zonder enige modificatie uitgevoerd te hebben aan het systeem.
Anybody a solution???
Topickaping :?

• TheRebell
eX0duS schreef op woensdag 18 april 2007 @ 11:44:
Hmm grappig ik heb hier ook een PC die de DVD ineens niet meer wilde lezen. Hij slikt alles, maar die dus niet meer... In een andere PC werkt de DVD wel gewoon.. Het is trouwens een gewone editie...
ik snap ook niet waar het probleem nu eigenlijk zin zit. Het lijkt bijna zeker dat het probleem in windows zit maar waardoor dit is gekomen (en hoe je het oplost) is voor mij nog onbekend.
Op de EA forums zijn er ook een aantal dezelfde gevallen maar de laatste keer dat ik keek was hier nog geen antwoord op gekomen.

BIOS reset geen resultaat, drives re-install ook niets. Lijkt erop dat het een reinstall van windows gaat worden...
Pagina: 1