ik heb de Kane edition en als ik de dvd in mn dvd-speler prop dan gaat hij even spinnen en daarna gebeurt er niets (geen autorun oid). Als ik via de verkenner naar mijn dvd-speler ga dan geeft hij gewoon een leeg scherm als zijnde dat de dvd leeg is. Als ik deze wissen naar een andere speler dan zegt windows dat de dvd of beschadigd is of in een indeling die ie niet kan lezen
De dvd werkt anders perfect in mijn laptop... Op de pc staan XP media center, had hem eerst _wel_ werkend met Vista 64+ alleen daar had ik wat problemen met wat software (nu dus weer: C&C
)
iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen of zou het aan de dvd kunnen liggen toch? (wat me vreemd lijkt). Ik neem aan dat als je hem onder XP kunt draaien dat XP media center daar ook bij hoort (=XP pro)
(in linux kan ik gewoon beide drives gebruiken om op de dvd te komen dus het ligt niet aan de HW)
iemand een idee waar het aan zou kunnen liggen of zou het aan de dvd kunnen liggen toch? (wat me vreemd lijkt). Ik neem aan dat als je hem onder XP kunt draaien dat XP media center daar ook bij hoort (=XP pro)
(in linux kan ik gewoon beide drives gebruiken om op de dvd te komen dus het ligt niet aan de HW)