Toon posts:

vergelijkingen printen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Ik heb hier een heel aantal printers staan. Nu wil ik een bestand printen (docx, dus office 2007) waarin een aantal equitations of vergelijkingen staan. De printers, printen echter alleen maar een paar streepjes. Ik heb toen geprobeerd om het bestand te converteren naar doc, hier worden de vergelijkingen wel geprint als afbeelding maar de kwaliteit van de vergelijkingen is zeer laag, het is wazig.. weet iemand hoe ik die kwaliteit kan verhogen of hoe ik zulke bestanden met de nieuwe office kan printen?
mvg,
Thomas V.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21-07 20:51

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Dit lijkt mij niet een hardware-probleem: de printer doet het immers prima.
Het probleem zit eerder in de aansturing, of mogelijk zelfs in het Offce-pakket.

Probeer het eens in Office

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Gokje: missend font / verkeer substituut. Wat gebeurt er bij printen naar bijv. PDF of met een andere printerinstelling?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Het zou ook door een antieke printerdriver kunnen komen :P Wat heb je zelf al geprobeerd?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters