Zoals al in de titel staat werk ik met CSV bestanden.
Nu komt het regelmatig voor dat men gebruik maakt van Alt+Enter in een veld in Excel
Zie hieronder het gebruik ervan:
Anyway zodra ik mbv PHP de waarden wil uitlezen dat gaat het enigzins fout.
Ben niet thuis dus heb even geen voorbeeld code maar dat is niet nodig denk ik aangezien ik het als volgt probeer duidelijk te maken:
elke regel wordt gelezen dmv een for each
Won wordt van elke regel alle waarden opgenomen en opgeslagen in een object
vervolgens worden er een heleboel acties gedaan die nu even niet relevant zijn
Maar het moment van het ophalen van de data gaat het fout
klein stukje code

in dit geval bevat bijvoorbeeld deze temp(5) de waarde uit het plaatje hierboven
maar hij neemt dan niet alles mee maar alleen het regel1
vervolgens gaat hij gekke dingen doen en klopt er geen hout meer van.
wat gaat er four of mis ik de functies als special chars oid? Maar zover ik weet lukt het niet met die funtie om die tekens als alt+enter te lezen
Ik denk dat dit ook gerelateerd kan worden met <br> oid en dus zal ik een methode/functie moeten gebruiken die hiermee overweg kan.
Kan er nu helaas niet aan werken, want ben op ander werk, maar heb al wel gezocht naar die functies maar kon niet echt duidelijk eruit halen welke hiermee overweg kunnen
Zou kunnen dat ik iets over het hoofd heb gezien...
Alvast bedankt?
zal waarschijnlijk wel een simpel iets zijn
Nu komt het regelmatig voor dat men gebruik maakt van Alt+Enter in een veld in Excel
Zie hieronder het gebruik ervan:
Anyway zodra ik mbv PHP de waarden wil uitlezen dat gaat het enigzins fout.
Ben niet thuis dus heb even geen voorbeeld code maar dat is niet nodig denk ik aangezien ik het als volgt probeer duidelijk te maken:
elke regel wordt gelezen dmv een for each
Won wordt van elke regel alle waarden opgenomen en opgeslagen in een object
vervolgens worden er een heleboel acties gedaan die nu even niet relevant zijn
Maar het moment van het ophalen van de data gaat het fout
klein stukje code

PHP:
4
5
6
7
8
9
| for each($rule as $temp) { //... $object->setOpmerking($temp[1]); //... } |
in dit geval bevat bijvoorbeeld deze temp(5) de waarde uit het plaatje hierboven
maar hij neemt dan niet alles mee maar alleen het regel1
vervolgens gaat hij gekke dingen doen en klopt er geen hout meer van.
wat gaat er four of mis ik de functies als special chars oid? Maar zover ik weet lukt het niet met die funtie om die tekens als alt+enter te lezen
Ik denk dat dit ook gerelateerd kan worden met <br> oid en dus zal ik een methode/functie moeten gebruiken die hiermee overweg kan.
Kan er nu helaas niet aan werken, want ben op ander werk, maar heb al wel gezocht naar die functies maar kon niet echt duidelijk eruit halen welke hiermee overweg kunnen
Zou kunnen dat ik iets over het hoofd heb gezien...
Alvast bedankt?
zal waarschijnlijk wel een simpel iets zijn
Intel© Conroe E6600 | Asus P5Q PRO Turbo | Sapphire Vapor-X HD5770 1GB | G.E.I.L. 2 GB DDR2-667 Kit CL4 4-4-12 | WD Caviar SE16 2x250GB (S-ATA2) (Raid0) | Sunbeam Trio | Chaintec CFT-500A | Windows XP Pro SP3 | Samsung Syncmaster S23A350H