Ben opzoek naar een dual screen moederbord. Nu kwam ik na een tijdje zoeken uit bij de M2NPV-VM van Asus omdat die dus 2 aansluitingen voor het scherm heeft. Maar kan het nergens vinden of het ook echt kan, misschien iemand die dat voor me kan bevestigen?
Als je echt 2 schermen aan wilt sluiten kun je beter een losse videokaart kopen. Dit omdat het nogal wat rekenkracht en geheugen vereist. Overigens lijkt me wel dat het kan als er 2 aansluitingen op zitten.
idd. een goedkope video kaart c.a. 50€ kan je al leuk dualscreenen op 1280*1024ik222 schreef op donderdag 12 april 2007 @ 09:50:
Als je echt 2 schermen aan wilt sluiten kun je beter een losse videokaart kopen. Dit omdat het nogal wat rekenkracht en geheugen vereist. Overigens lijkt me wel dat het kan als er 2 aansluitingen op zitten.
A Soldiers manual and a pair of boots.
Ja kan (me DFI met ati xpress onboard x300 vga kan het ook), zie bv:
http://www.nvidia.com/page/gpu_mobo_features.html
NVIDIA® nView™ Multi-Display Technology
Advanced technology provides the ultimate in viewing flexibility and control for multiple monitors.
http://www.nvidia.com/page/gpu_mobo_features.html
NVIDIA® nView™ Multi-Display Technology
Advanced technology provides the ultimate in viewing flexibility and control for multiple monitors.
Maarja met een 6100 (onboard) moet office op het ene scherm en internet op de andere toch makkelijk aankunnen? Dan is het toch zonde om die 50 euro extra uit te geven aan een videokaart? Zelf had ik het wel geweten maar het is niet voor mij 
Iedereen bedankt voor de reacties, ben er denk ik wel uit...
Is met een GF6100 gewoon mogelijk, maar houdt er wel rekening mee dat de DVI-connector een zogenoemde DVI-D aansluiting is en zodoende alleen digitaal te gebruiken is en niet met een verloopplug naar D-SUBVerwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 10:09:
Maarja met een 6100 (onboard) moet office op het ene scherm en internet op de andere toch makkelijk aankunnen? Dan is het toch zonde om die 50 euro extra uit te geven aan een videokaart? Zelf had ik het wel geweten maar het is niet voor mij
Pagina: 1