een wat uitgebreidere omschrijving van het probleem zou niet verkeerd zijn. Dit soort topics worden normalitair niet serieus genomen hier:) Volgens mij duid dit overigens dat er een magnetisch veld bij je scherm komt waardoor hij geel word, boxjes, subwoofers etc zijn hier voorbeelden van.
@ david: een notebook heeft een TFT en die zijn ongevoelig voor magnetisme.
if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.
tnx heb ik ook weer wat geleerd:)powerflux schreef op donderdag 12 april 2007 @ 12:01:
@ david: een notebook heeft een TFT en die zijn ongevoelig voor magnetisme.
Het gaat over een acer laptop model aspire 5672 WLMi aangekocht in februari met winxp mediacenter op voorgeinstaleerd.
HD 120 sata
intel core duo T2300E
15.4 WXGA Crystalbrite (16ms)
ati mobility radeon x1600 up to 512 mb hypermemory
2gb ddr2 (support dual channel)
Via website van acer win vista home besteld als upgrade voor 28 € geleverd met acer vista drivers op aparte cd
Deze gisteren geinstaleerd en vanaf dan regelmatig verkleuring van het scherm , overla waar wit in komt word geel, scherm flikkert soms ook.
Voordien geen problemen gehad.
De vraag hier gesteld omdat hier mensen met kennis van zaken zitten.
Alvast bedankt voor jullie medewerking
Harry
HD 120 sata
intel core duo T2300E
15.4 WXGA Crystalbrite (16ms)
ati mobility radeon x1600 up to 512 mb hypermemory
2gb ddr2 (support dual channel)
Via website van acer win vista home besteld als upgrade voor 28 € geleverd met acer vista drivers op aparte cd
Deze gisteren geinstaleerd en vanaf dan regelmatig verkleuring van het scherm , overla waar wit in komt word geel, scherm flikkert soms ook.
Voordien geen problemen gehad.
De vraag hier gesteld omdat hier mensen met kennis van zaken zitten.
Alvast bedankt voor jullie medewerking
Harry
Probeer een andere driver vanaf de acer site te downloaden voor vista.
Wat vreemd?Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 09:43:
Ik heb vista geinstaleerd maar nu word het wit van mijn scherm regelmatig geel ?
Ik heb gescheten, maar het stinkt?
Waarom download je niet de drivers van de ATi site zelf?
Of download een Linux live-cd'tje en test of het daarmee nog steeds is. Zoja; hardware probleem, zonee; driver probleem.
Koop jij ook brood dat door de slager van de bakker is gekocht en misschien al een dag oud is?vanWalsum schreef op woensdag 18 april 2007 @ 13:26:
Probeer een andere driver vanaf de acer site te downloaden voor vista.
Daarom.
Driver cd's zijn nutteloos, als je ze wilt gaan installeren zijn ze alweer verouderd en dus 'waardeloos'.
[ Voor 61% gewijzigd door MensionXL op 18-04-2007 22:25 ]
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *
Met zo'n topicstart kunnen we niets beginnen, er mist een heleboel informatie en het lijkt er ook niet op dat je zelf al op zoek bent gegaan naar mogelijke oplossingen. Lees bovenstaande link en de Registratievoorwaarden / korte FAQ nog eens goed door, deze heb je tijdens de registratie blijkbaar wat te snel weggeklikt
Met zo'n topicstart kunnen we niets beginnen, er mist een heleboel informatie en het lijkt er ook niet op dat je zelf al op zoek bent gegaan naar mogelijke oplossingen. Lees bovenstaande link en de Registratievoorwaarden / korte FAQ nog eens goed door, deze heb je tijdens de registratie blijkbaar wat te snel weggeklikt
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()