XP onthoudt dual monitor setup niet

Pagina: 1
Acties:

• The.Terminator
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 06-03 16:29

The.Terminator

Un boer met bier

Topicstarter
Ik heb een PC die gebruik maakt van dual monitor setup.
1 monitor is aangesloten via DVI (word al primair gebruikt) en 1 monitor is analoog aangesloten.
De eerste keer dat ik de PC aanzette, had de analoge monitor de startbalk. Ik heb het zo verandert dat de DVI monitor de startbalk krijgt en van beide ook de resolutie verandert naar maximum (1280 x 1024 op Analoog en 1600 x 1200 DVI).

Alles werkt tot nu toe perfect, totdat ik reboot want dan zijn mijn settings verloren en heeft de analoge monitor de startbalk weer en is van de DVI monitor de resolutie verandert naar 640 x 480

Hoe kan ik ervoor zorgen dat XP de settings onthoud ?

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08:03

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Probeer het eens met Ultramon

[ Voor 45% gewijzigd door Mad Marty op 12-04-2007 09:31 . Reden: Linkje ]

Rail Away!

• The.Terminator

The.Terminator

Un boer met bier

Topicstarter
Dat zal vast wel werken, maar het is een bedrijfs PC en wij hebben voor dit programma geen licenties (en waarschijnlijk will Finance dit ook niet aanschaffen 8)7 )

• DP Kunst
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 21-02 15:41
misschien wel zo handig te vertellen welke videokaart erin zit of iig welke drivers er gebruikt worden...

Mijn nieuwe portfolio (Under Construction) | Benieuwd wat Solar Team Twente gaat doen?

• The.Terminator

The.Terminator

Un boer met bier

Topicstarter
Dat is een ATI Radeon Xpress 200, drivers zijn de standaard drivers van HP (SP30122.exe)

Info van SoftPac

VERSION: 8.103 Rev. A
DESCRIPTION:
This package contains the graphics drivers for the integrated ATI RADEON XPRESS 200 Series Graphics Controller in the listed desktop models and operating systems.

PURPOSE: Routine
SOFTPAQ NUMBER: SP30122
CATEGORY: Driver - Graphics
SSM SUPPORTED: Yes

[ Voor 3% gewijzigd door The.Terminator op 12-04-2007 10:01 ]