Heb je uberhoubt wel gezocht?
A Soldiers manual and a pair of boots.
Ja het kan. Wij hebben het voor onze hostingsystemen zo ingericht. Er draait een watchdog die de servers in de gaten houd en bij bepaalde situaties zal deze een sms versturen naar de desbetreffende SLA medewerker.
Maar hoe dit in de praktijk gemaakt is weet ik eigenlijk niet. Wij maken IVR systemen dus er is best kans dat we dit (deels) zelf ontwikkeld hebben.
Maar als jij een soort sms provider kan vinden waar je bijvoorbeeld dmv een soap call een sms kan laten versturen dan is het natuurlijk relatief makkelijk zelf te maken. Maar ik heb geen idee of dit soort dingen voor particulieren beschikbaar is.
Maar hoe dit in de praktijk gemaakt is weet ik eigenlijk niet. Wij maken IVR systemen dus er is best kans dat we dit (deels) zelf ontwikkeld hebben.
Maar als jij een soort sms provider kan vinden waar je bijvoorbeeld dmv een soap call een sms kan laten versturen dan is het natuurlijk relatief makkelijk zelf te maken. Maar ik heb geen idee of dit soort dingen voor particulieren beschikbaar is.
Yamaha MT-09
Verwijderd
Kwestie van een scriptje koppelen aan de API van een of meerdere SMS providers, bijvoorbeeld Mollie.nl.
Scriptje zal je zelf moeten schrijven en het is ook handig als je deelt over wat voor server je het over hebt.
Scriptje zal je zelf moeten schrijven en het is ook handig als je deelt over wat voor server je het over hebt.
Op GoT verwachten we we een iets uitgebreidere topicstart waarin je ook aangeeft wat je zelf al gedaan hebt.
SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment
Ayofe Theme for Symbian S60
Dit topic is gesloten.
![]()