Weinig matx voedingen

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-11-2025
In verband met toekomstige HTPC heb ik vanwege de afmetingen mATX voeding nodig.

Pricewatch:
Maar als ik in pricewatch kijk, zijn er maar 3 soorten voedingen.
(die Aopen is lelijk en past niet bij HTPC en andere merk vertrouw ik niet)

Google:
Ik kan eindelijk een mATX voeding van Chieftec van 300 watt bestellen bij ene of andere onbekende webshop. (ik zeg je: na urenlang googlen).

Wat me opvalt, dat wel er genoeg mATX voedingen zijn, maar die worden tegelijkertijd geleverd met kasten. Ik heb juist geen kast nodig.

De reden van deze topic is, waarom er weinig mATX voedingen zijn?

Mochten jullie toch een goede webshop met genoeg mATX voedingen weten, post alsjeblieft in kleine letters of geef aan met offtopic

Verwijderd

'mATX' voedingen bestaan bij mijn weten niet, SFF of SFX voedingen wel. Die worden gewoon verkocht hoor!
Maar weet je wel zeker dat je een kleinere voeding nodig hebt? Veel mATX kasten kunnen gewoon overweg met full-ATX voedingen, dat zal ook direct de reden zijn dat er niet veel kleine voedingen los beschikbaar zijn. En de meeste kasten komen dus al met een voeding die gegarandeerd past.
Niet offtopic, maar dan toch in klein: 4launch verkoopt er enkele!

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-11-2025
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 09:12:
'mATX' voedingen bestaan bij mijn weten niet, SFF of SFX voedingen wel. Die worden gewoon verkocht hoor!
Maar weet je wel zeker dat je een kleinere voeding nodig hebt? Veel mATX kasten kunnen gewoon overweg met full-ATX voedingen, dat zal ook direct de reden zijn dat er niet veel kleine voedingen los beschikbaar zijn. En de meeste kasten komen dus al met een voeding die gegarandeerd past.
Niet offtopic, maar dan toch in klein: 4launch verkoopt er enkele!
Ik heb geen mATX kast, het is een CIP ;)

Ik zal gaan kijken naar SFF of SFX voedingen. Er zijn toch weinig voedingen, of ik had al gevonden met dat zoekterm mATX voedingen. Ik heb meer hints via Google gevonden op basis van sff of sfx.

[ Voor 11% gewijzigd door Silver7 op 12-04-2007 12:06 ]