Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Heufje
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-02-2021
Sinds een aantal maanden heb ik een Nokia N73. Tot nu toe geen problemen mee gehad. Ook al aardig wat foto's gemaakt. Nu wilde ik gisteren een foto maken, ik doe het schuifje open, maar hij ging niet over naar de cameramodus. Verschillende keren geprobeerd, soms gaat 'ie naar de afbeeldingen galerij, andere keer doet 'ie helemaal niets.

Zijn er meer mensen die dit probleem hebben gehad?

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Firmware update gedaan? Eerste versie is zo brak als wat.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• Heufje
Nog niet gedaan, zal ik vanavond thuis eens doen.

• kenneth
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

kenneth

achter de duinen

Wel eerst 'n backup maken, je bent al je instellingen, berichten en contactpersonen kwijt.

Look, runners deal in discomfort. After you get past a certain point, that’s all there really is. There is no finesse here.

• Poeh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-11 00:16
Heb ik ook al eens gehad. Even de back-cover loshalen en de contactpunten even oppoetsen. Daarna werkte het bij mij weer.

Voor problemen en vragen over de Nokia N73 hebben we trouwens een apart topic.

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 21-11 12:53

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Volg het volgende stappenplan en je problemen zijn verholpen (10-talle malen praktijk ervaring met dezelfde klacht)
1: Zorg ervoor dat alle gegevens van zowel de telefoon als de geheugenkaart gekopieerd worden. De gegevens van het toestel kunnen doormiddel van PC Suite gebackupt worden naar de PC en de geheugenkaart kan via de USB of met een geheugenkaartlezer gekopieerd worden naar de PC.

2: Formatteer de geheugenkaart. Dat kan ik het toestel gedaan worden in het menu 'Geheugen' of met een geheugenkaartlezer.

3: Zet het toestel terug naar fabrieksinstellingen. Dat kan doormiddel van de volgende code in het toestel in te toetsen: *#7370# gevolgd door de beveiligingscode. (standaard 12345) als dat niet met de code werkt, dan kan het ook altijd in het menu 'Instellingen'. Met de Nokia 9-serie kan je het toestel formatteren door tijdens het opstarten de “CTRL”, de “Shift” en de “F” knop in te drukken. Het is mogelijk dat dit meerdere keren geprobeerd moet worden alvorens het werkt.

4: Plaats de geheugenkaart terug in het toestel en kopieer alle instelling terug naar de telefoon met behulp van PC Suite.

5: Kopieer alle gegevens die op de PC veilig gesteld zijn terug naar de geheugenkaart met behulp van de USB of met een geheugenkaartlezer.
Maar, dit had natuurlijk gewoon beter in het standaard N73 topic gepast... Tevens staat daar deze stappenplan ook al vermeld.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Heufje
Bedankt voor alle tips, ga het vanavond proberen. Ik zal nog laten weten wat uiteindelijk geholpen heeft.

Kon toch niet wachten. Heb achterkant eraf gehaald, alles schoongemaakt. Et voila, hij doet het weer. Super. Nogmaals dank.

[ Voor 37% gewijzigd door Heufje op 12-04-2007 12:49 ]

Verwijderd

Leuk dat het opgelost is maar dit probleem had je ook goed in het centrale N73 topic kunnen posten!
Deze gaat dus op slot. Als je nog meer vragen hebt, post het dan in het centrale topic.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.