Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• cogmios
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-03-2024
Ik heb de laatste WM6 beta ROM voor de HTC Universal gedownload op http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=297256

1. De installatie verloopt vlekkeloos. Nadat de rom geinstalleerd is (pakweg 20 minuten) volgt de installatie en kun je via de wizard bijvoorbeeld tmobile nl als provider kiezen. Daarna duurt het weer even (het startmenu reageert niet) (ik heb 3 keer geresetted omdat ik dacht dat ie hing) maar daarna werkt het perfect.
2. Het is vele malen sneller dan WM5 zoals bekend. Je gelooft de user experience gewoonweg niet. klik klik klik klik en alles reageert
3. De windows Live integratie is fantastisch. Hij synced mijn contacten in hotmail met mijn contacts op mijn pda, erg handig. Daarnaast de push mail vanuit hotmail ook handig. EN de messenger integratie op de Today screen.
4. Veel andere leuke zaken. In de ROM zit skype en live earth e.d.
5. Ik ben nu de apps aan het herinstalleren Pocket Informant draait in ieder geval vlekkeloos voorzover ik kan zien. (downloaden hier: http://download.pocketinf...TF/PI_2007_R3_PublicBeta/)
6. PocketBreeze werkt, PocketConquest werkt.... volgens mij doet gewoon vrijwel alles wat op WM5 draaide het ook op WM6 (denk ik)
7. Het ding als modem gebruiken gaat gewoon veel handiger. Nu doet mijn blue tooth integratie met mijn laptop het out-of-the-box erg mooi.

Aanrader!

Cogmios
*knip*

[ Voor 0% gewijzigd door Eggy op 17-04-2007 09:48 ]

• Eggy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-05-2023

Eggy

Goo goo g'joob

Voor de HTC Universal bestaat al een topic. Daarnaast is het niet de bedoeling om in je bericht even een link naar je eigen website te plaatsen aangezien dat onder spam valt.

HTC Universal (Qtek 9000/MDA Pro/SPV M5000/I-mate JASJAR) *3

SE-NSE | Sony Ericsson - News, Services, Entertainment

Ayofe Theme for Symbian S60

Dit topic is gesloten.