Artikel over nieuwe Microsoft Zune niet helemaal correct?

Pagina: 1
Acties:

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
nieuws: Mogelijke details over nieuwe Zune's lekken uit
De bron, een anoniem lid van het Zune-ontwikkelteam, claimt dat de 'Zune 2.0' met flashopslag de strijd aan moet gaan met de succesvolle iPod nano.
Er wordt hier in dit artikel slechts van één nieuwe speler gesproken, namelijk de Zune 2.0 met flashopslag. Als ik naar de bron, en naar andere bronnen kijk, dan is dit niet helemaal correct. MS zou namelijk met een Zune 2.0 komen (als zijnde een vernieuwde versie van de huidige Zune) én een flash speler waarbij de naam nog niet bekend is.

Quote uit de bron:
The chances of a Zune Scene editor running into a Microsoft Zune employee in the wild are pretty slim, but recently the stars were aligned and I got the inside scoop on the Zune 2.0 and also the flash based Zune coming out in 2007.
Meerdere sites die hetzelfde vermelden:
Dapreview
Gizmodo

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het zou gaan om een 'Zune 2.0' gebaseerd op flashgeheugen en een nieuwe harddiskvariant.
Aldus wat de lead vermeldt. Het stukje waar jij naar refereert heeft maken met de Zune2.0 als directe concurrent van de iPod nano; de laatstgenoemde is zowat de populairste audiospeler met flashgeheugen. De Zune2.0 met hardeschijf kan je immers ook niet vergelijken met een iPod nano, terwijl de huidige Zune het opneemt tegen de iPod video.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Topicstarter
Na nog een paar keer gelezen te hebben, snap ik eindelijk waar je het over hebt... maar het staat er wel een beetje krom imo...
Er is namelijk geen "Zune 2.0 met flash-opslag". Er komt een Zune met flash-opslag, maar dat is geen Zune 2.0... de Zune 2.0 is die Zune die de eerste hdd-variant moet opvolgen.

Maargoed.. beetje mierenneuken dan misschien... Maar wel de reden dat ik em niet snapte