Toon posts:

Eigen Clubhouse maken.

Pagina: 1
Acties:
  • 73 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Met welk programma (het liefst wat professioneler) kan je je eigen muziek maken( bij voorbaad House)

Groeten,
....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:09

Angeloonie

Cheeseburger Addict

En dat moet in games? :?

Ook enige vorm van eigen zoekwerk is toch wel minimaal voordat je een topic opent..

[ Voor 64% gewijzigd door Angeloonie op 11-04-2007 22:56 ]

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Misschien moet je wat beter zoeken voordat je een topic opent. GoT is niet het grote kwak-hier-je-vraag-maar-neer forum. Daarnaast zit je ook in het verkeerde subforum.

Probeer eens te googlen op mix, audio en edit programma's. Er zijn er genoeg en het is niet moeilijk te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geeeeen idee in welk ander forum ik dit topic zou moeten plaatsen vandaar. Daarnaast heb je ontzettend veel muziek-maak programma's vandaar dat ik deze topic begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fluppie007
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-10 16:05
cubase ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mithras
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 22:59:
Ik heb geeeeen idee in welk ander forum ik dit topic zou moeten plaatsen vandaar. Daarnaast heb je ontzettend veel muziek-maak programma's vandaar dat ik deze topic begin.
Is het een spel, discussieer je over een game? Volgens mij niet, dus hoort het gewoon in Audio, Video & HiFi of Client Software Algemeen ;)

En was mijn tip nog niet voldoende: [google=club mix software] [google=music house software] en dergelijke moeten toch genoeg informatie geven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maartenvs
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13-10 00:27

Maartenvs

For Sale

Naar aanleiding van de startpost denk ik een magix pakket al een begin is :) Cubase is meestal toch wel behoorlijk voor gevorderden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Het spijt me idd! Hier kan een slotje op!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blaataaps
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 22:59:
Ik heb geeeeen idee in welk ander forum ik dit topic zou moeten plaatsen vandaar.
Dus plaats je hem maar op de plek waar hij zeker weten het slechtste past? Misschien moet je eerst nadenken en niet gewoon maar op een willekeurige plek topics openen.
Daarnaast heb je ontzettend veel muziek-maak programma's vandaar dat ik deze topic begin.
Dat er zoveel zijn is omdat iedereen andere wensen heeft, als je verder je wensen niet aangeeft kan niemand je helpen natuurlijk, we verwachten veel en veel meer eigen input dan dit.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.