Toon posts:

[XPMCE2005 +XBOX 360]

Pagina: 1
Acties:
  • 89 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
na uitvoerig gezocht te hebben, zie ik door de bomen het bos niet meer.

Mijn vraag is vrij simpel:

Ik heb een Xp media center 2005 pc met Update Rollup 2 en een XBOX 360.
Nu wil ik al mijn dvd's op mijn harde schijf (iso's en VOB files) streamen naar mijn xbox360 zodat ik deze kan bekijken op mijn tv.
Ik heb al gebruik gemaakt van MyMovies, maar daarbij krijg ik het volgende probleem: http://mymovies.name/mce/forum/default.aspx?g=posts&t=2978

Dan lees ik zo hier en daar dat het gewoon niet mogelijk is om dvd's te streamen, weet iemand hoe dat nu precies zit? ik heb ook verschillende verhalen " gehoord " dat het ze gewoon lukt....

een linkje wat mij een beetje op weg helpt zou fijn zijn, ik kan hem in ieder geval niet vinden! 8)7
tnx anyway! :)

Verwijderd

Even een kick.

Ik heb hetzelfde probleem.
Of in ieder geval. Ik wil een dvd op mijn pc (Vista Ultimate) laten streamen, via Media Center, op mijn xbox 360 naar mijn tv. :) Snappen we het nog? ;)

Dus een dvd die ik in mijn pc stop, en dan uit eindelijk via de tv kan bekijken.

En de reden: beter geluid uit mijn speakers die op mijn pc zitten.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Je hebt dezelfde vraag, maar een andere MCE versie, en bovendien:

Waar heb je zelf naar gekeken op zoek naar een oplossing?
Sowieso moet je dan je X360 als Extender kunnen gebruiken, of je zal een andere oplossing moeten vinden..

Probeer het even in een eigen topic, waar je dan ook aangeeft wat er niet aan bestaande oplossingen die je mogelijk al bent tegengekomen niet werkt of niet voldoet :)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.