samsung 226bw voor een videogameconsole

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

• KS1987
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-05-2019

KS1987

no frills

Topicstarter
Ik zag dat deze monitor veel goeie feedback kreeg op deze site, ik ging normaal posten in het topic van deze monitor maar deze is helaas gesloten. Is deze monitor aan te raden om aan te sluiten op een videogameconsole als de X360 en hem uitsluitend te gebruiken voor videogames? Hopelijk wordt dit topic niet gesloten zoals de twee vorige. Alvast bedankt!

Verwijderd

Ik dacht dat dat niet kan omdat er geen component op zit, maar ik wteet het niet zeker.

• Appie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-07 03:34

Appie

F1RST Racing

Ik heb een PS3 aangesloten op een DELL 2007WFP. Ja het werkt goed, hou er alleen rekening mee dat je niet de natice resoultie kan draaien via de PS3/x360. Ik draai er 720p op en het zag er nog steeds goed uit, alleen als je dichtbij keek dan zie je dat het scherm niet zijn native resolutie draait (iets meer blur e.d.).

edit: aangesloten via een HDMI naar DVI cable.

[ Voor 7% gewijzigd door Appie op 11-04-2007 21:16 ]

You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21-07 14:39

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

3 maal een topic plaatsen met min of meer dezelfde vragen is niet de bedoeling.
Neemde sluitmessages nog eens door. Het is de bedoeling dat je zelf wat meer werk verricht omdat je de andere vragen prima zelf kunt beantwoorden, wij zijn hier niet om je handje vast te houden. Deze vraag valt weer in dezelfde categorie. Als je reviews bekijkt zul je zien dat de Samsung 226BW een goede monitor is om op te gamen, het is immers een erg vlot TN paneel van goede kwaliteit. Waar je met consoles wel op moet letten is de native resolutie als je het goed scherp wilt hebben.
Mocht je moeite hebben met het vinden van fatsoenlijke reviews dan stel ik voor dat je een kijkje neemt in, het volgens jou gesloten :?, [TFT/LCD] Samsung Syncmaster 931BW / 206BW / 226BW Deel 2 topic.
Ook bevat een Computer!Totaal van April 2007, deze ligt dus op dit moment in de winkels, een review van maarliefst zestien 20" en 22" inch breedbeeld TFTs, de Samsung 226BW is er één van.
Neem dus eens zelf wat meer materie door, en ga niet zomaar deze zelfde vraag in dat topic neerzetten want dit is een vraag die daar zeer zeker al wel eerder gesteld is. Neem desnoods het vorige deel ook even door.

Voor wat betreft je topics stel ik voor dat je eens het Algemeen Beleid doorneemt, daar kun je lezen wat we op GoT van iedereen verwachten voordat ze een topic openen.

[ Voor 12% gewijzigd door Ultraman op 11-04-2007 22:28 ]

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

Dit topic is gesloten.