Een of andere dronken eikel heeft in een kamer hier een brandblusser met 6KG aan ABC bluspoeder leeggespoten door het raam. Kortom, alles onder, superveelwerk om schoon te maken. Het is nu weer behoorlijks schoon maar het spul is zo fijn dat er nog steeds een residu in de kamer is. Ook zal er wel wat in de lucht zitten.
In welke mate kan dit nu electrische dingen slopen? Er staat dat ABC bluspoeder (ammoniumsulfaat oid) niet schadelijk is voor de gezondheid, maar dat er wel veel nevenschade kan zijn, oa aan electronische spullen.
Nu ben ik wat aan het googlen maar ik vind de info summier...
Zou je, nu de kamer goed gezogen is en alle spullen zijn afgenomen, er weer kunnen werken met een laptop? Of gaat dat spul toch vreten? Wat doet het precies met electra? Iemand nog tips of ervaring?
In welke mate kan dit nu electrische dingen slopen? Er staat dat ABC bluspoeder (ammoniumsulfaat oid) niet schadelijk is voor de gezondheid, maar dat er wel veel nevenschade kan zijn, oa aan electronische spullen.
Nu ben ik wat aan het googlen maar ik vind de info summier...
Zou je, nu de kamer goed gezogen is en alle spullen zijn afgenomen, er weer kunnen werken met een laptop? Of gaat dat spul toch vreten? Wat doet het precies met electra? Iemand nog tips of ervaring?