Toon posts:

Gezocht: Laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 27 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Even een vraag, nou ja, een hulp verzoekje. Ik heb nl de ballen verstand van laptop's maar wil er toch 1. En dan heb ik ook nog rdelijke eisen.

Wat ik bv ermee wil is gamen, niet de zwaarste, maar BF2142 en WoW. En voornamelijk thuiswerken.

Dus wat ik zoek is een laptop met min 1 gig geheugen en een X1600 of GF Go7600 grafische kaart of beter.(denk ik) Ohw..mijn budget is ongeveer 1000 euro

Heeft iemand een tip voor me? Welke laptop ik het beste kan nemen. Heb er nu 3 gevonden, maar meer is altijd beter om te kunnen kiezen.

Groeten Kloever23

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 11 april 2007 @ 17:28:
Hoi,

Even een vraag, nou ja, een hulp verzoekje. Ik heb nl de ballen verstand van laptop's maar wil er toch 1. En dan heb ik ook nog rdelijke eisen.

Wat ik bv ermee wil is gamen, niet de zwaarste, maar BF2142 en WoW. En voornamelijk thuiswerken.

Dus wat ik zoek is een laptop met min 1 gig geheugen en een X1600 of GF Go7600 grafische kaart of beter.(denk ik) Ohw..mijn budget is ongeveer 1000 euro

Heeft iemand een tip voor me? Welke laptop ik het beste kan nemen. Heb er nu 3 gevonden, maar meer is altijd beter om te kunnen kiezen.

Groeten Kloever23
Aan welke 3 dacht je dan?

Verwijderd

Topicstarter
De Toshiba Satellite A100-812, Toshiba Satellite A100-683 en de Toshiba Satellite A100-405

Alle 3 met 1 gig geheugen en de grafische kaart die ik beschreeft...Heb wel verstand van desktops, maar niet van laptops

• Moneta
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 01-12-2021
Zoals qinq zegt, welke? Wij kunnen je helpen met een keuze te maken tussen de modellen die je gevonden hebt.. niet modellen gaan opzoeken voor je ;) al zijn er altijd een paar die zeggen, neeeeeeeeeeee neem de HEL80, of de zepto, nie acer want die is ***. Asus roeles en HP is zo geweldig etc.. word je ook nie wijzer van ;)

That's the way the cookie crumbles.

• _Brake_
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14:49
Wat is het verschil tussen de 3 laptops dan? :)

Dell Vostro 7620 / Intel Core i7 12700H / NVIDIA GeForce RTX 3050 Ti 4GB / 40GB DDR5RAM / Samsung 990 Pro 1TB / Dell WD22TB4 / 2x Dell G2724D / Dell Premier KM900 / Universal Audio Volt 1 / 2x KRK Rokit RP8 G4 / KRK S12.4

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-01 17:00

Turkish

zhé germans

Kloever23, welkom op GoT zoals je hebt kunnen lezen tijden het registreren is dit niet de manier om een topic te openen.
Lees voortaan ook de CSL policy door om te weten wat we in dit specifieke subforum van je verwachten :)

Kijk in Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? wat er in een boodschappenlijstjestopicstart hoort te staan. Bij gebrek aan eigen inzet gaat deze dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.