Ik heb de ene keer gewoon bereik en andere keren (wat dus het meeste voorkomt) heb ik heel slecht bereik of helemaal geen verbinding met het internet.
ik heb het volgende netwerk liggen:
-chello modem
-sitecom wireless router
-linksys netwerkkaart (pc)
- afstand tussen laptop en pc 1 meter, tussen pc en router zo'n 4 meter, weinig muren staan er tussen en die muren zijn al helemaal niet dik...
Op de Laptop heb ik wel constant goed bereik... Daar zit een broadcom netwerkkaart in...
Nog voordat ik het kaartje van linksys had.. had ik een sweex kaart.. door de slechte verbinding die ik had heb ik een nieuwe kaart gekocht (linksys), maar het probleem is er nog steeds. Iemand enig idee hoe dat kan? Snap er niets meer van :S:S
Ik heb trouwens firewall zowel bij de laptop en bij mijn pc uitgezet.
Ik hoop dat jullie kunnen helpen.
ik heb het volgende netwerk liggen:
-chello modem
-sitecom wireless router
-linksys netwerkkaart (pc)
- afstand tussen laptop en pc 1 meter, tussen pc en router zo'n 4 meter, weinig muren staan er tussen en die muren zijn al helemaal niet dik...
Op de Laptop heb ik wel constant goed bereik... Daar zit een broadcom netwerkkaart in...
Nog voordat ik het kaartje van linksys had.. had ik een sweex kaart.. door de slechte verbinding die ik had heb ik een nieuwe kaart gekocht (linksys), maar het probleem is er nog steeds. Iemand enig idee hoe dat kan? Snap er niets meer van :S:S
Ik heb trouwens firewall zowel bij de laptop en bij mijn pc uitgezet.
Ik hoop dat jullie kunnen helpen.