Ik heb 2 vragen over Index Service.
Hoe kan je vanuit de code een directory toevoegen ?
Hoe kan je vanuit de code opvragen hoever die is met indexeren ?
Ik heb tot nu toe voor elkaar gekregen om catalogs aan te maken en te verwijderen.
Zoeken in catalogs en resultaten in een datagridview weergeven.
De catalogs opvragen en informatie eruit halen
Hoe kan je vanuit de code een directory toevoegen ?
Hoe kan je vanuit de code opvragen hoever die is met indexeren ?
Ik heb tot nu toe voor elkaar gekregen om catalogs aan te maken en te verwijderen.
Zoeken in catalogs en resultaten in een datagridview weergeven.
De catalogs opvragen en informatie eruit halen
Visual Basic .NET:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
| 'catalog aanmaken obj.Stop() obj.AddCatalog("ICT", "D:\ICT_Catalog") obj.Start() MessageBox.Show("Succesfully Added") 'catalogs opvragen Dim isFoundCatalog As Boolean = obj.FindFirstCatalog Dim sCatalogList As String While isFoundCatalog Dim Catalog As CIODMLib.ICatAdm = obj.GetCatalog sCatalogList &= "Name: " & Catalog.CatalogName & ", " sCatalogList &= "Loc: " & Catalog.CatalogLocation & ", " sCatalogList &= "Running: " & Catalog.IsCatalogRunning & ControlChars.NewLine isFoundCatalog = obj.FindNextCatalog() End While MsgBox(sCatalogList) 'catalogs zoeken Dim con As OleDbConnection Dim cmd As New OleDbCommand con = New OleDbConnection("Provider=\MSIDXS.1\;Data Source=ICT;Integrated Security .=") cmd.Connection = con cmd.CommandText = "select doctitle, filename, vpath, rank, characterization from scope() " & _ " where FREETEXT(Contents, '" + TextBox1.text + "') order by rank desc " con.Open() Dim da As OleDbDataAdapter = New OleDbDataAdapter(cmd) cmd.ExecuteNonQuery() Dim ds As DataSet = New DataSet Dim dt As DataTable = New DataTable da.Fill(ds, "SearchResult") dt = ds.Tables(0) DataGridView1.DataSource = dt |