Verwijderd
Als je qualiteit wilt moet je voor de Asus gaan. Ik heb nu zelf een V7100 Pure erin zitten en ik ben er uiterst tevreden mee. Ook omdat Asus veel doet aan het updaten van drivers.
Hercules
1. zelf goeie ervaringen mee en bij vrijwel iedere review komt tie als beste MX-kaart naar voren.
2. retail versie heeft 5.5 ns geheugen en geheugen draait standaard op 183hmz ipv 6 ns + 175mhz geheugen v/d ASUS.
JAJA, ik weet dat sommige hercules mx OEM's hetzelfde 5.5ns hebben, maar de retail in ieder geval.
3. een gast hier op tweakers (Canard heet tie dacht ik) heeft een prachtig overzicht gemaakt van zo'n beetje alle MW-en.
4. geloof me nou maar, de Hercules is HEEL goed.
5. GEBRUIK DE SEARCH!
Er is !te! veel over te vinden.
1. zelf goeie ervaringen mee en bij vrijwel iedere review komt tie als beste MX-kaart naar voren.
2. retail versie heeft 5.5 ns geheugen en geheugen draait standaard op 183hmz ipv 6 ns + 175mhz geheugen v/d ASUS.
JAJA, ik weet dat sommige hercules mx OEM's hetzelfde 5.5ns hebben, maar de retail in ieder geval.
3. een gast hier op tweakers (Canard heet tie dacht ik) heeft een prachtig overzicht gemaakt van zo'n beetje alle MW-en.
4. geloof me nou maar, de Hercules is HEEL goed.
5. GEBRUIK DE SEARCH!
Er is !te! veel over te vinden.
" Play the violent strings of my symphony "
Verwijderd
Ga voor de Gainward Cardexpert GS twin view
5.5 ns en een tv outje en twinview
Die Winfast Deluxe versie heeft Hardware monitor wat ook zeer leuk werkt
Greetz
5.5 ns en een tv outje en twinview
Die Winfast Deluxe versie heeft Hardware monitor wat ook zeer leuk werkt
Greetz
thanx mensen maare ik heb net een Geforce MX van asus geregeld kost me maar 200 piek kan namelijk mijn andere videokaart inruilen.
mzls
mzls
Pagina: 1