[XP] Wel geluid uit windows media player, verder niet

Pagina: 1
Acties:

• fortitudo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-06-2024
Net opnieuw windows geinstalleerd, nvidia 5.10 WHQL mobo drivers geinstalleerd en nu zit ik met het volgende probleem.

Geluid doet het wel in windows media player
Verder doet het geluid het nergens (foutjes in windows, winamp, geluiden in browser, spelletjes enz)

Ik heb allerlei instellingen bekeken. AC97 driver geinstalleerd en geprobeerd maar dat geeft ook geen resultaat. Oudere mobo drivers geprobeerd. Instellingen verandert van stereo naar surround en tussenliggende opties. Een mp3 wordt wel afgespeeld in winamp maar krijg er geen geluid uit.

Beetje merkwaardig probleem :S

Verwijderd

Ik neem aan dat er verder niets veranderd is en dat ie het eerst wel gewoon deed?

Wellicht tegen beter weten in even je jumpersettings nakijken? Of heb je je frontpanel audio op je mobo aangesloten? Ik zou in ieder geval even over die drivers heen kijken, pak gewoon de drivers die je altijd gebruikte en ga dan op zoek naar andersoortige problemen. Als Winamp en Media Player gewoon spelen (al dan niet met geluid als resultaat) dan weet je in ieder geval dat je soundcard + drivers gewoon werkt namelijk.

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2007 10:36 ]

• fortitudo
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 11-06-2024
Hmm, ja alles deed het in deze 'setting' de dagen/jaren ervoor wel. Maar het rare is dan dat er wel geluid uit de boxen komt bij windows media player en niet bij winamp of andere applicaties.