Ik zit met een raar probleem bij een access 2003 DB.
Ik zit met een geimporteerde tabel met daarin oa een hoop records met namen in.
Deze zijn van het type "tekst"
Vervolgens heb ik een aparte tabel gemaakt met daarin ook een veld namen, ook van het type "tekst".
In de zelfgemaakte tabel staan alle namen die kunnen voorkomen in de geimporteerde tabel.
In de geimporteerde tabel kunnen namen meerdere keren voorkomen.
Nu wil ik adhv een query via een dropdown box een naam selecteren uit mij tabel met namen, en zo alle records met die naam laten weergeven uit de geimporteerde tabel.
Echter geeft dit niets als teruggave.
Raar genoeg als ikd e dropdown box vervang door een textbox, en ik typ de namen manueel in, krijg ik wel een boel records als resultaat terug, zoals het moet.
iemand enig idee wat de oorzaak en/of oplossing kan zijn ?
Ik zit met een geimporteerde tabel met daarin oa een hoop records met namen in.
Deze zijn van het type "tekst"
Vervolgens heb ik een aparte tabel gemaakt met daarin ook een veld namen, ook van het type "tekst".
In de zelfgemaakte tabel staan alle namen die kunnen voorkomen in de geimporteerde tabel.
In de geimporteerde tabel kunnen namen meerdere keren voorkomen.
Nu wil ik adhv een query via een dropdown box een naam selecteren uit mij tabel met namen, en zo alle records met die naam laten weergeven uit de geimporteerde tabel.
Echter geeft dit niets als teruggave.
Raar genoeg als ikd e dropdown box vervang door een textbox, en ik typ de namen manueel in, krijg ik wel een boel records als resultaat terug, zoals het moet.
iemand enig idee wat de oorzaak en/of oplossing kan zijn ?
-| Hit it i would ! |-