Ik heb sinds kort gebruik gemaakt van de introductieaanbieding van Skype:
Skype Pro
Het all-in-one Skypepakket
Vijf maanden voor €10¹
Betaal niets per minuut naar nationale vaste nummers²
Gratis Skype Voicemail
Kortingen op Skypeln-nummers
€5 Skypetegoed
belangrijkste reden:
niks betalen voor bellen naar vaste nummers (uitzondering van starttarief)
Nu heb ik me een tijdje geleden aangemeld en als ik inlog op skype zie ik daadwerkelijk dat ik skype pro heb (ik maak nu gebruik van gratis voicemail etc)
Maar... toen ik net met een vriend aan bellen was op zijn huistelefoon (wel UPC telefonie: 0320-841***)
Ging mijn tegoed naar beneden (starttarief van 4 cent uiteraard) maar hij ging daarna verder naar beneden!! elke minuut eigenlijk met één cent.
Dit vond ik best nep omdat ik Skype Pro heb genomen zodat ik niks per minuut hoefde te betalen.
Is dat express een naaistreek door skype? (kleine lettertjes gemist?) of per ongeluk? wat moet ik dan doen? Is er een nederlandse helpdesk (liefst telefonisch) die ik kan bereiken?
Weet iemand hoe dit kan of heeft het zelfde probleem?
Skype Pro
Het all-in-one Skypepakket
Vijf maanden voor €10¹
Betaal niets per minuut naar nationale vaste nummers²
Gratis Skype Voicemail
Kortingen op Skypeln-nummers
€5 Skypetegoed
belangrijkste reden:
niks betalen voor bellen naar vaste nummers (uitzondering van starttarief)
Nu heb ik me een tijdje geleden aangemeld en als ik inlog op skype zie ik daadwerkelijk dat ik skype pro heb (ik maak nu gebruik van gratis voicemail etc)
Maar... toen ik net met een vriend aan bellen was op zijn huistelefoon (wel UPC telefonie: 0320-841***)
Ging mijn tegoed naar beneden (starttarief van 4 cent uiteraard) maar hij ging daarna verder naar beneden!! elke minuut eigenlijk met één cent.
Dit vond ik best nep omdat ik Skype Pro heb genomen zodat ik niks per minuut hoefde te betalen.
Is dat express een naaistreek door skype? (kleine lettertjes gemist?) of per ongeluk? wat moet ik dan doen? Is er een nederlandse helpdesk (liefst telefonisch) die ik kan bereiken?
Weet iemand hoe dit kan of heeft het zelfde probleem?
vanpeltje