Ik heb een setup van drie monitors naast elkaar met een NVIDIA 7600 GT PCI-E kaart en een simpele NVIDIA MX 4000 PCI kaart. Deze config werkte prima onder Windows XP en Windows Vista Beta. Nu Windows Vista RTM uit is werkt de NVIDIA MX 4000 PCI kaart niet meer, en geeft foutcode 10: Start niet. Met andere woorden: Het beeldscherm aangesloten aan deze PCI kaart (Niet express!) ontvangt onder Windows Vista geen signaal.
Na enkele dagen zoeken geraak ik er nog steeds niet uit. Het lijkt erop dat de laatste drivers van NVIDIA geen NVIDIA MX 4000 ondersteunen, ook het installeren van oudere beta drivers geeft geen oplossing voor het probleem. De laatste NVIDIA en Guru drivers geven nog steeds geen oplossing. Is er iemand die ervaring heeft met dit probleem, of iemand die hier één of andere oplossing voor heeft?
Bij voorbaat dank.
Edit: Duidelijkere Probleemstelling
Na enkele dagen zoeken geraak ik er nog steeds niet uit. Het lijkt erop dat de laatste drivers van NVIDIA geen NVIDIA MX 4000 ondersteunen, ook het installeren van oudere beta drivers geeft geen oplossing voor het probleem. De laatste NVIDIA en Guru drivers geven nog steeds geen oplossing. Is er iemand die ervaring heeft met dit probleem, of iemand die hier één of andere oplossing voor heeft?
Bij voorbaat dank.
Edit: Duidelijkere Probleemstelling
[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2007 08:34 ]