[COD2 Multiplayer] hangt tijdens laden nieuw level

Pagina: 1
Acties:

• savale
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22:19
iedere keer als ik een Call Of Duty 2 multiplayer (1.3) game wil starten gaat het goed, totdat het volgende level geladen moet worden. ongeveer 1 van de 2x laadt ie dan niet door en hangt de game. Soms kan ik met ctrl+alt+delete de game nog afsluiten maar soms lijkt het ook net alsof mijn hele pc hangt (in dat geval zie ik soms nog wel mijn muis).
Tijdens het gamen zelf werkt alles perfect.
Memtest heb ik gedraaid en proc geeft ook geen errors. Met andere games heb ik overigens geen problemen. Ik heb het probleem op meerdere servers.

pc: asus p5b deluxe + e6400 core2duo + asus 7900gs + 2048mb RAM, 2x400gb in raid0, 520watt tagan voeding, xp pro sp2

Iemand een idee wat dit kan zijn?

• savale
update: na veel googlen blijk ik niet de enige te zijn. Ik heb geprobeerd om de game maar op 1 core te draaien maar zonder succes. De oplossing is voorlopig een kill commando onder een sneltoets waardoor ik het spel kan killen zonder de hele pc opnieuw te moeten opstarten.
Een echte oplossing zou natuurlijk mooi zijn....

Verwijderd

heb je wel eens op 1.0 gespeeld de oudere versie ?
mischien heb je iets gedaan tijdens het patchen en dus zijn er wat bestanden beschadigt,
en loopt hij vast bij elke map of alleen bij bepaalde.
mischien is de oplossing ff opnieuw installen en patchen

• savale
Verwijderd schreef op donderdag 12 april 2007 @ 19:46:
heb je wel eens op 1.0 gespeeld de oudere versie ?
mischien heb je iets gedaan tijdens het patchen en dus zijn er wat bestanden beschadigt,
en loopt hij vast bij elke map of alleen bij bepaalde.
mischien is de oplossing ff opnieuw installen en patchen
Ik ga een herinstall eens overwegen. Ik heb echter nooit 1.0 gespeeld. Heb hem direct geupdate. De installatie had eigenlijk al problemen toen ie nog vers was. Ik speel weleens op wat modded servers dus misschien dat daarbij iets misgegaan is (downloads staan op yes)

Verwijderd

die kan je het beste off zetten dan streamt ie het toch van de server meestal en idd je krijgt door die mods vaak troep binnen

Verwijderd

Ik zit met precies het zelfde probleem.

Mijn specs zijn :

AMD x2 3800+
2048 MB Corsair XMS2 pc6400
2xWD raptor 36 GB @ raid0
3x WD250 gb @ single
Club3D Radeon X1950 pro.

Het laden gaat 1 of 2 keer goed, en daarna loopt hij vast. ik ben er achter gekomen dat als je gaat laden snel op alt-tab drukt en dan naar een aantal seconden weer terug naar de game gaat dat het weer goed is, maar dat is natuurlijk ook geen goede oplossing. Ik heb ook al geprobeerd op 1 core,en de AMD Dual Core optimizer uitgezet, maar het werkt nog steeds niet, iemand die ONS kan helpen ? :+ _/-\o_

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:43

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Zijn jullie al achter het probleem want ik zit nu met hetzelfde ... zie ik goed dat jullie ook allebij RAID draaien? ik draai namelijk ook RAID 0 en misschien ligt het daaraan ?

Just a guess....

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Verwijderd

Laat ik dit topic maar reviven in plaats van een nieuwe aan te maken..

Ik zit dus ook met dit probleem.. Als ik CoD 2 wil spelen loopt hij vaak vast tijdens het laden.. hoeft niet per see de 2e map te zijn, de 1e kan ook. Ik speel bijna altijd op gemodde servers en custom maps.. maar die servers zijn het probleem niet, aangezien 2 vrienden ook in die servers spelen, en het bij hun ook geen problemen oplevert. Het spel loopt gewoon vast of als ik hem open (server joinen via xfire) een zwart scherm meteen, of hij laat het plaatje van de map die er dan gedraaid wordt zien (zonder laadbalk), en loopt dan vast. Bij de normale maps laad ie tot het laatste stukje.. dan loopt ie vast als ie nog 2 cm moet laden. De ene keer kan ik het wel afsluiten via control alt delete, de andere keer niet (dan zie je alleen de muis inderdaad)

Ik heb hem al een keer opnieuw geinstalleerd (en defragmentatie voor het installeren), en alle gedownloade maps en mods weggegooid, maar het hielp niets. Aan de cd of de patch (1.3) kan het ook niet liggen, want die deden het op de vorige computer wel gewoon.

Heeft iemand al een oplossing gevonden? en savale, zou je dat met dat killcomando ff uit willen leggen zodat ik dat ook kan gebruiken? scheelt me namelijk een hoop tijd als ik niet steeds opnieuw op hoef te starten. :)

Oh en nog even mijn systeem :): C2D E6750, P5K-E, 2 GB KVR 667MHz, 1x Spinpoint T166 (geen RAID dus), 226BW

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2007 20:39 ]

Verwijderd

schopje
Pagina: 1