Ongeveer 1,5 week geleden heb ik de NL Rom update geinstalleerd op mijn Qtek s200. Ik kreeg hiervan een melding van de officiele Qtek site en heb hem hier gedownload.
De apparaatinformatie is nu als volgt:
Rom versie: 2.20.7.32 NLD
Rom Datum: 7/10/06
Radioversie: 02.47.21
Protocolversie: 4.1.13.24
ExtRom versie: 2.20.7.112
Sinds ik deze rom-update heb geinstalleerd zit ik met de volgende problemen/onhandigheden:
1. Batterij-indicator is niet meer zichtbaar op "Vandaag"-scherm en via geen instelling terug te halen. Dit is vervelend omdat ik nu aantal keer vergeet op te laden.
2. Ik heb in 1,5 week al 3 keer gehad dat ik aantal uur onbereikbaar was en opeens meerdere smsjes kreeg van gemiste oproepen.
3. Normaal gesproken ging mijn GPRS-verbinding na even inactiviteit 2 a 3 minuten uit, maar nu blijft deze gewoon doordraaien.
Weet iemand hoe ik deze problemen kan oplossen?
Alvast bedankt.
De apparaatinformatie is nu als volgt:
Rom versie: 2.20.7.32 NLD
Rom Datum: 7/10/06
Radioversie: 02.47.21
Protocolversie: 4.1.13.24
ExtRom versie: 2.20.7.112
Sinds ik deze rom-update heb geinstalleerd zit ik met de volgende problemen/onhandigheden:
1. Batterij-indicator is niet meer zichtbaar op "Vandaag"-scherm en via geen instelling terug te halen. Dit is vervelend omdat ik nu aantal keer vergeet op te laden.
2. Ik heb in 1,5 week al 3 keer gehad dat ik aantal uur onbereikbaar was en opeens meerdere smsjes kreeg van gemiste oproepen.
3. Normaal gesproken ging mijn GPRS-verbinding na even inactiviteit 2 a 3 minuten uit, maar nu blijft deze gewoon doordraaien.
Weet iemand hoe ik deze problemen kan oplossen?
Alvast bedankt.