Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:26
Hallo mensen

Ik ben op zoek naar een MP3 speler met line out. Met een prijskaartje rond de 100 euro.

Heb wel ff gekeken en is best lastig om er achter te komen welke wel en welke het niet hebben.
Wil de line out gebruiken voor in me auto.

Alvast bedankt

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-10 18:50
uhm, en ik hier altijd maar mijn MP3spelers via de headphone jack op de stereo aansluiten...

wel je volume omhoog, dan :+

maar dat doet het aardig :)

en verder, je zou een iPod nano met zo'n auto aansluit set kunnen overwegen. het gaat wel over je budget heen, maar aan de andere kant is het wel weer een ordes van grootte fijner werkende oplossing. de vraag is of je dat het geld evt. waard zou kunnen zijn.

als ik jou was zou ik het tenminste overwegen.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als je een speler zoekt met een optische line out is het wel even zoeken ja. Maar je kunt bij elke speler de headphone jack als line out gebruiken (zoals gezegd).
Dus, kortom, wat zoek je precies?

En zoek anders eens met de DAP.db.

• Remco Tr
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08:26
iceheart schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 21:48:
uhm, en ik hier altijd maar mijn MP3spelers via de headphone jack op de stereo aansluiten...

wel je volume omhoog, dan :+

maar dat doet het aardig :)

en verder, je zou een iPod nano met zo'n auto aansluit set kunnen overwegen. het gaat wel over je budget heen, maar aan de andere kant is het wel weer een ordes van grootte fijner werkende oplossing. de vraag is of je dat het geld evt. waard zou kunnen zijn.

als ik jou was zou ik het tenminste overwegen.
Ik heb een ipod gehad en dan via de koptelefoon aangesloten.Ik moet dan in binnenkomend signaal in me autoradio zo hoog op krikken dat het veeel harder is als me fm ontvangst.En daardoor heb ik me speakers op geblazen omdat ie van zelf terug gign naar de radio...Dus ik wil nu mp3 speler met goede line uitgang.

• Teun_2
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21-11 15:42
De sony hd5 heeft een menuoptie om de headphone als lineout te gebruiken. Als je daar dan gewone oortjes aanhangt zijn die kapot :-p. (ervaring). Maar normaal moet elke speler ook wel te gebruiken zijn, alleen moet je het volume van je autoradio dan wel wat hoger zetten.

• Ice T
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 26-09 13:41
Je kunt een iPod gewoon unlocken qua volume, dan gaan ze hard genoeg voor een line-out.
Pagina: 1