Toon posts:

Dubbele toetsenaanslagen bij warme laptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als mijn laptop (Jewel 2500) warm wordt, toont de I/O rare kuren. De cursor verdwijnt soms bij invoervakken, als ik typ komen 95% van de karakters dubbel op het scherm (bij het indrukken en vervolgens bij het loslaten nog een keer!), scrollen doet andere dingen (back ipv scrollen), etc.
Waar kan dit aan liggen? Ik speel WoW op zo'n beetje de laagste grafische instelling; het gaat ook totaal niet schokkerig, maar de laptop wordt wel redelijk warm. De sensor geeft altijd 75 graden aan, wat dus niet klopt, maar ik vermoed dat hij rond de 60 graden is (ruime gok). Heb dit probleem nog nooit eerder gehad en kan er op internet ook niets over terugvinden, vandaar mijn topic hier. Iemand die dit herkent en wellicht een antwoord weet?

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 28-01 23:03
Heb je geen virussen of iets dergelijks ? Geen rare dingen in taakbeheer lopen ? Gebeurt dit ook in Linux/live-cd's ?

Verwijderd

Topicstarter
Heb een goede virusscanner dus dit lijkt me niet... Het probleem treedt ook alleen op als hij wat warmer wordt, dus denk niet dat dat de oplossing is. Nu is hij vrij koel (heb er ook een fan op staan), maar nu gaat de muis aan en uit :? Lampje gaat constant aan en uit en dan doet hij het dus ook niet...

Verwijderd

Topicstarter
Heb er een ventilator opgezet en nu gaat het wel goed, lijkt me dus een temp-probleem. In task manager geen rare dingen, ligt echt aan de temp. Echt heel apart, niemand die dit bekent voor komt?

Verwijderd

Topicstarter
Niemand? :?

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 29-01 09:18

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Mijn Jewel 2500 werd ook te warm. Enige oplossing die ik je kan geven is de koelpasta een keer te vervangen. Sinds ik overal AS5 tussen had gedaan werkte het geheel een stuk soepeler/beter. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Verwijderd

Topicstarter
--MeAngry-- schreef op donderdag 12 april 2007 @ 00:06:
Mijn Jewel 2500 werd ook te warm. Enige oplossing die ik je kan geven is de koelpasta een keer te vervangen. Sinds ik overal AS5 tussen had gedaan werkte het geheel een stuk soepeler/beter. :)
Dat is wellicht een idee :) Tijdens het spelen werd de laptop op een gegeven moment zo warm dat je er bijna een eitje op kon bakken :P
Pagina: 1