Verblijd als ik was met het nieuws van de release van etch, trakteerde ik mijn servertje (een heuze sun ultra 1 (ultraSPARC)) vandaag op een dist-upgrade. Voorzichtig als ik altijd ben
heb ik eerst de release notes volledig doorgelezen en alle instructies daar opgevolgd. Direct heb ik mijn kernel maar geupgrade naar de 2.6 tak.
Na een reboot ging het echter fout: mijn netwerkverbinding werkt niet meer.
ifconfig -a levert alleen lo en sit0 op. Voorheen stond hiernaast ook eth0 in het rijtje.
Nu is het wel relaxed als ik deze server zo snel mogelijk weer aan de praat krijg. Heeft iemand enige tips hoe ik dit probleem zou kunnen gaan oplossen? In dmesg is niets bijzonders te vinden, en ik heb geen idee waar ik nog meer zou kunnen kijken.
Na een reboot ging het echter fout: mijn netwerkverbinding werkt niet meer.
ifconfig -a levert alleen lo en sit0 op. Voorheen stond hiernaast ook eth0 in het rijtje.
Nu is het wel relaxed als ik deze server zo snel mogelijk weer aan de praat krijg. Heeft iemand enige tips hoe ik dit probleem zou kunnen gaan oplossen? In dmesg is niets bijzonders te vinden, en ik heb geen idee waar ik nog meer zou kunnen kijken.