Toon posts:

mp3 manager deel 3

Pagina: 1
Acties:
  • 381 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb de induk dat men hier tegen het helpen van andere is ofzo, maar goed dit is dus poging 3.

even vooraf:
1) ja ik google afgezocht naar hetgeen ik zocht
2) den eerste topic was gesloten omdat die mod dacht dak ni op google had gezocht, even wachten op een reactie was er blijkbaar niet bij. Maar zoals uit puntje 1 is gebleken is dit dus wel degelijk gebeurt.

ik ben dus opzoek naar een programma om mijn mp3 collectie te beheren.

het zou toch devolgende dingen moeten kunnen.

- dubbele mp3's kunnen herkennen en die kunne verwijderen
- tag's kunnen aanpassen
- playlisten aanmaken

nu gaan we even verder op 'mp3 manager deel 2':

Geqxon stelde iTunes voor, nu inderdaad iTunes kan tag's kunnen aanpassen en playlisten aanmaken maar dit kan windows media player ook.

Dubbele mp3's eruit filteren is toch 1 van de hoofdzaken die het programma moet kunnen

Andere voorstellen zijn dus nog altijd welkom, ik zet mij zoektocht op google ook nog even verder.

Alvast bedankt

Verwijderd

nee, men is niet tegen helpen op GoT. Met de juiste invoer, zoals een correcte topic-titel, een goeie vraag waaruit blijkt dat je echt met een probleem zit en je na (lang) zoeken er niet uitkomt, dan is men echt wel bereid je te helpen.
Nofi maar je start-post lijkt me eerder een 'ik plemp hier mijn probleem neer en iemand lost het dan wel voor me op'. Het feit dat dit nu al je 3de poging is benadrukt dat alleen maar.
Ik weet dat ik er niemand op mag afrekenen, maar wanneer ik je posthistorie bekijk wordt het me nog duidelijker.

Om je toch verder te helpen: kijk misschien eens naar plug-ins voor bekende programma's zoals iTunes, winamp, foobar,... Sowieso denk ik dat de eerste eis moet kunnen, maar dan nog zal een programma steeds naar bevestiging vragen.
Een tag-editor zoals tag&rename (of een andere, maak geen reclame hier) is in dit geval misschien een optie (filteren op artist en title) maar dit werkt bijzonder onhandig omdat je dan je hele collectie op tags moet laten scannen (en die tags moeten dan ook nog eens overeenkomen). Uiteraard kan deze alles wat jij wilt doen, maar dit had je ook makkelijk met google kunnen vinden.

• pasta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-04 23:18

pasta

Ondertitel

Het is niet de bedoeling steeds nieuwe topics te openen zonder dat er echt een duidelijke verbetering is. :)

Je gebruikt nu de dooddoener 'Ja maar, ik heb wel gezocht' zonder überhaupt te vermelden waar je naar gezocht hebt (zoektermen) en het lijkt me heel erg sterk dat je met [google=mp3 manager] of [google=check for duplicate mp3] niets kunt vinden. ;)

Hoe dan ook, deze thread gaat, wederom door gebrek aan inzet van jou kant dicht. :)

Signature

Dit topic is gesloten.