ik heb de induk dat men hier tegen het helpen van andere is ofzo, maar goed dit is dus poging 3.
even vooraf:
1) ja ik google afgezocht naar hetgeen ik zocht
2) den eerste topic was gesloten omdat die mod dacht dak ni op google had gezocht, even wachten op een reactie was er blijkbaar niet bij. Maar zoals uit puntje 1 is gebleken is dit dus wel degelijk gebeurt.
ik ben dus opzoek naar een programma om mijn mp3 collectie te beheren.
het zou toch devolgende dingen moeten kunnen.
- dubbele mp3's kunnen herkennen en die kunne verwijderen
- tag's kunnen aanpassen
- playlisten aanmaken
nu gaan we even verder op 'mp3 manager deel 2':
Geqxon stelde iTunes voor, nu inderdaad iTunes kan tag's kunnen aanpassen en playlisten aanmaken maar dit kan windows media player ook.
Dubbele mp3's eruit filteren is toch 1 van de hoofdzaken die het programma moet kunnen
Andere voorstellen zijn dus nog altijd welkom, ik zet mij zoektocht op google ook nog even verder.
Alvast bedankt
even vooraf:
1) ja ik google afgezocht naar hetgeen ik zocht
2) den eerste topic was gesloten omdat die mod dacht dak ni op google had gezocht, even wachten op een reactie was er blijkbaar niet bij. Maar zoals uit puntje 1 is gebleken is dit dus wel degelijk gebeurt.
ik ben dus opzoek naar een programma om mijn mp3 collectie te beheren.
het zou toch devolgende dingen moeten kunnen.
- dubbele mp3's kunnen herkennen en die kunne verwijderen
- tag's kunnen aanpassen
- playlisten aanmaken
nu gaan we even verder op 'mp3 manager deel 2':
Geqxon stelde iTunes voor, nu inderdaad iTunes kan tag's kunnen aanpassen en playlisten aanmaken maar dit kan windows media player ook.
Dubbele mp3's eruit filteren is toch 1 van de hoofdzaken die het programma moet kunnen
Andere voorstellen zijn dus nog altijd welkom, ik zet mij zoektocht op google ook nog even verder.
Alvast bedankt