Ik probeer in een studentenhuis, we wonen hier met 4 studenten, een redelijke internet aansluiting te krijgen. Op dit moment hebben we direct adsl van KPN maar met een USB modem en die is niet zo door te lussen dat iedereen internet krijgt en daar komt nog bij dat de snelheid 1,5 MBit ook niet echt geweldig is. Dus we dachten we stappen over naar Tiscali, 6 MBit voor 4 mensen, snel genoeg. Dus ik vraag T6 aan bij Tiscali en stuur netjes de overstapbrief naar KPN zodat de lijn niet wordt afgebroken en we een tijdje zonder internet zitten. Nu heb ik een brief gekregen dat KPN de overstap afwijst omdat er meerdere ISP´s op de lijn zouden zitten op dit adres. Dus ik moest KPN bellen om achter de canvas gegevens te komen, de gegevens die precies uitleggen op welke aansluiting de overstap moet plaatsvinden. Ik vind het vreemd dat ik hier zelf achteraan moet, dit hoort de provider toch zelf op te lossen. Tiscali zegt dat ik bij KPN moet zijn en KPN verwijst me weer naar Tiscali. Kan iemand me helpen zodat ik zo snel mogelijk mijn internetverbinding kan aanvragen en dat de order niet afgeketst wordt ?
De canvas gegevens blijken iets te zijn met een toevoeging maar ik woon op nummer 39 er ligt maar 1 telefoonlijn voor adsl maar volgens KPN zijn er meerdere providers op meerdere lijnen in dit huis aanwezig.
Hoop dat iemand me verder kan helpen, wordt zo steeds van het kastje naar de muur gestuurd.
De canvas gegevens blijken iets te zijn met een toevoeging maar ik woon op nummer 39 er ligt maar 1 telefoonlijn voor adsl maar volgens KPN zijn er meerdere providers op meerdere lijnen in dit huis aanwezig.
Hoop dat iemand me verder kan helpen, wordt zo steeds van het kastje naar de muur gestuurd.