Toon posts:

Remote Software

Pagina: 1
Acties:
  • 36 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal,

ik ben op zoek naar software zodat ik op afstand andere pc's kan beheren, maar het liefst dat ik een klein programmaatje/linkje moet versturen om verbinding te maken en niet dat er een host geinstalleerd en geconfigureerd moet worden.

• rsmits
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17:23
zelf al iets gevonden... VNC, remote desktop van xp, logmein?

• Davy1982
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-11-2021
logmein.com werkt goed. Gaat door elke firewall heen. en je hoeft alleen maar een linkje te sturen

• Peedy
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-01 20:14
Misschien niet heel handig voor jou, maar wel het vermelden waard; via Festoon, een plugin voor Skype, zijn dergelijke dingen ook mogelijk. Een aanrader voor de Skype-addicts onder ons!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Zoals je weet is het de bedoeling dat je eerst zelf even rondzoekt en probeert voor je het vraagt. Dat is in dit geval niet gebeurd; ik ga dit topic dan ook sluiten. Zie ook Client Software Algemeen - Beleid voor waarom. Open gerust een nieuw topic, maar lees dan eerst even een aantal van de vele topics op het forum door die precies ditzelfde beantwoorden en geef daar dan even wat feedback op. Het is een beetje overdreven om ditzelfde nu weer in een nieuw topic te behandelen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.