waarom is de vorig topic gesloten?
de oplossing leek me toch nog niet echt gevonden
dus de vraag is nog steeds:
ik ben opzoek naar een programma om mijn mp3 collectie te beheren.
het zou toch devolgende dingen moeten kunnen.
- dubbele mp3's kunnen herkennen en die kunne verwijderen
- tag's kunnen aanpassen
- playlisten aanmaken
moest iemand een goei program kennen laat me dan iets weten, moest je iets weten wat die 3 dingen appart kan doen is het ook goed. Als het maar goed werkt.
Alvast bedankt
ps: uiteraard heb ik eerst google afgezocht naar iets goe maar ik kom alleen maar van die rommel programmatjes tegen waar ge dan nog is voor moet betalen ook.
Als ik het via google kon vinden zou ik het niet posten he.
en dan nog, waarom zou ik eerst heel google moeten afgaan, 10 talle programma's moeten testen terwijl hier iemand mss al zoiets gebruikt en het mij toch maar weinig moeite lijkt om dit even met ons allen te delen.
de oplossing leek me toch nog niet echt gevonden
dus de vraag is nog steeds:
ik ben opzoek naar een programma om mijn mp3 collectie te beheren.
het zou toch devolgende dingen moeten kunnen.
- dubbele mp3's kunnen herkennen en die kunne verwijderen
- tag's kunnen aanpassen
- playlisten aanmaken
moest iemand een goei program kennen laat me dan iets weten, moest je iets weten wat die 3 dingen appart kan doen is het ook goed. Als het maar goed werkt.
Alvast bedankt
ps: uiteraard heb ik eerst google afgezocht naar iets goe maar ik kom alleen maar van die rommel programmatjes tegen waar ge dan nog is voor moet betalen ook.
Als ik het via google kon vinden zou ik het niet posten he.
en dan nog, waarom zou ik eerst heel google moeten afgaan, 10 talle programma's moeten testen terwijl hier iemand mss al zoiets gebruikt en het mij toch maar weinig moeite lijkt om dit even met ons allen te delen.