Toon posts:

mp3 manager deel 2

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
waarom is de vorig topic gesloten?
de oplossing leek me toch nog niet echt gevonden

dus de vraag is nog steeds:

ik ben opzoek naar een programma om mijn mp3 collectie te beheren.

het zou toch devolgende dingen moeten kunnen.

- dubbele mp3's kunnen herkennen en die kunne verwijderen
- tag's kunnen aanpassen
- playlisten aanmaken

moest iemand een goei program kennen laat me dan iets weten, moest je iets weten wat die 3 dingen appart kan doen is het ook goed. Als het maar goed werkt.

Alvast bedankt

ps: uiteraard heb ik eerst google afgezocht naar iets goe maar ik kom alleen maar van die rommel programmatjes tegen waar ge dan nog is voor moet betalen ook.
Als ik het via google kon vinden zou ik het niet posten he.

en dan nog, waarom zou ik eerst heel google moeten afgaan, 10 talle programma's moeten testen terwijl hier iemand mss al zoiets gebruikt en het mij toch maar weinig moeite lijkt om dit even met ons allen te delen.

Verwijderd

iTunes, dat kan echt wat jij opsomt :)

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:35

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zelfs Winamp kan dat :) WMP kan die laatste 2, maar dacht geen dubbele opsporen.

* SinergyX heeft erge hekel aan iTunes :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Lustucru
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

Lustucru

26 03 2016

En dicht.
Als je topic gesloten wordt ga je niet het topic opnieuw openen. Je kunt de mod in kwestie mailen, je kunt posten in het feedbacktopic, maar eigenzinnerig dan maar opnieuw? Nee. Lees anders ook even Registratievoorwaarden / korte FAQ. Daar staan beschreven wat we van een topic verwachten. Als je vindt dat je topic daar wel aan voldoet staat het je vrij een disucssie daarover te beginnen op een van de bovengenoemde manieren. Een discussie over een slotje in een techtopic is al helemaal not done.

Je topic is dicht en het is onterecht? Lees hier!

[ Voor 55% gewijzigd door Lustucru op 10-04-2007 18:40 ]

De oever waar we niet zijn noemen wij de overkant / Die wordt dan deze kant zodra we daar zijn aangeland

Dit topic is gesloten.