Van Tiscali 6Mbit overstappen naar andere 20Mbit provider.

Pagina: 1
Acties:
  • 401 views sinds 30-01-2008

• mhpwolf
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-11 13:49
Hallo mensen,ik heb mijn internet van Tiscali T6 plus telefonie abonnement opgezegd.Het gaat hierom een internet aansluiting met de volgende specs:

Max. downstream: 6016 Kb
Max. upstream : 736 Kb
Gratis bellen naar vaste nummers 24/7
Kosten: 24,95 euro per maand (plus een kpn belbudget van Euro 9,67)

Reden dat ik deze abonnement opzeg:

Ik wil overstappen naar een 20Mbit lijn met telefonie,omdat je voor redelijk goedkope prijzen al zo een abonnement kan krijgen.

Hierbij vraag ik om jullie hulp voor een nieuwe abonnement,omdat ik weinig ervaring heb met dit soort dingen.
Ik wil er maximaal 40 euro inclusief het belbudget van kpn per maand betalen.

Als jullie nog meer info nodig hebben laat het me aub weten.

Abonnement is 27 juni afgelopen.

• djexplo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 27-10 15:31
Naar welke abonnementen heb je zelf gekeken, zijn op jou locatie beschikbaar?

kijk even op site als kieskeurig en je bent in 2sec klaar:
http://www.kieskeurig.nl/nl/product.nsf/product/adsl.htm

ps. Die info over je oude abonnement voegt niks toe en kan je dus beter weglaten...

'if it looks like a duck, walks like a duck and quacks like a duck it's probably a duck'

• wanabo
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-02-2014
Bedenk altijd dat je met ADSL afhankelijk bent van de afstand naar de telefooncentrale. Hoe groter de afstand des te lager de downloadsnelheid.

Neem dat mee in je afweging.

Zelf ben ik tevreden met Orange Family. Tot 20 Megabit, echter door de afstand haal ik slechts 8 Megabit.

Gebruikers Telel2, Glasvezel, KPN, UPC, Ziggo, Ad Exchange

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Het is niet de bedoeling dat we met zijn allen een abonnement gaan uitzoeken. Niet de bedoeling dat we door elkaar gaan schrijven wat je wel en niet moet nemen omdat iedereen iets anders vindt. Het verleden heeft al meerdere malen laten zien dat het niet constructief is zo'n topic.

En het is niet wenselijk, een beetje zelf zoekwerk moet lukken. Stel dat iedereen het zou doen voor elk abonnement/dienst/product waar ze geen keuze kunnen maken.

Ik wil je nog wel 1 constructieve tip geven.

Zeg je huidige abonnement/verbinding niet op nog. Dat moet je pas doen als de nieuwe ISP de overstap heeft ingezet en ingeland. Als de opdracht tot opheffen van het ADSL signaal eerder is dan de nieuwe ISP de overstap kan inzetten gaat het overstappen niet door.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Dit topic is gesloten.