Raar multiplayer probleem, wat kan het zijn?

Pagina: 1
Acties:

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Ik heb een heel raar probleem met Test Drive Unlimited, ik zie "niemand" online, de gene die ik zie heeft een tekentje met een network error. Terwijl andere games perfect werken.

Nu dacht ik eerst dat het aan me PC lag, maar dat ligt het niet. Want tijdens een lanparty bij iemand anders deed ie het perfect. :?
Misschien ligt het aan de router? Dacht ik, mooie niet dus. Ik stop er een andere in, ff alles resetten, probleem blijft. :X De andere router is van een heel ander merk. Ik heb ook de poorten opengezet, maar dat werkt ook niet.
Toen heb ik de switch geprobeert, een andere erin, maar het werkt nog niet. Terwijl ik op een andere netwerk op de lan gewoon normaal heb kunnen spelen. Zonder die problemen :(

Toen bedacht ik me ineens dat het misschien mijn internet provider kon zijn, maar ik ben pas van XS4All naar Tweak overgestapt, en dat heeft ook niet geholpen want de problemen blijven. :'(

- Router kan het niet zijn (???)
- Internet provider kan het niet zijn (???)
- Pc kan het zeker niet zijn
- Netwerk probleem in ons thuis netwerk (???)

Ik gebruik een onboard lan kaartje, een sweex switch, en een Speedtouch 716v5 router, met de updates van tweakDSL.

Iemand enig idee? :)
(ik heb het expres hier neergezet omdat het me niet echt een game"probleem" lijkt, maar eerder een netwerk probleem)

Verwijderd

Misschien dat het je firewall is als je xp gebruikt daar kan je lokaal wel toestaan en daarbuiten niet.

• FiXeR.nl
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 16:29:
Misschien dat het je firewall is als je xp gebruikt daar kan je lokaal wel toestaan en daarbuiten niet.
Ik heb op die lan gewoon over Internet gegamed, aangezien deze game geen LAN functie heeft. En de firewall staat btw ook uit ;)

• FiXeR.nl
  • Niet online
Niemand enig idee? Zou het aan de servers van gamespy kunnen liggen?

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Je hebt wel een originele cd-key bij dit spel?

Tomorrow is not today!

• Sydney08

Tomorrow is not today!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Ja, en Ja. daar kreeg ik een warning. :/

Ik vind het toch een heel raar probleem, aangezien het denk ik toch aan mijn netwerk ligt? Want het is zo bij 2 verschillende internet providers, en 2 verschillende routers. Maar hij het wel doet bij iemand anders?

• Sydney08
heb je al eens geprobeerd om de firewall van je router uit te zetten? Ik weet dat je poorten hebt geopend, maar probeer ook eens de firewal uit te zetten, mocht je dat nog niet gedaan hebben!

Tomorrow is not today!

• FiXeR.nl
  • Niet online
Spacey23 schreef op woensdag 11 april 2007 @ 16:54:
heb je al eens geprobeerd om de firewall van je router uit te zetten? Ik weet dat je poorten hebt geopend, maar probeer ook eens de firewal uit te zetten, mocht je dat nog niet gedaan hebben!
Heb ik ook al geprobeert. ;)
Pagina: 1