Toon posts:

Wie is er blij met een G400/dh/32 ???

Pagina: 1
Acties:
  • 119 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net een videokaart besteld de g400 dh 32mb dus wie is er allemaal blij mee>>??<<
en wie niet.... ik wil hem voornamelijk voor photoshop en de tvout voor mijn dvd collectie
ik draai onder w2k op een p3 450@554 dus wie oh wie geeft mij reacties

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:24
Misschien vreemd dat ik dat vraag, maar had je dit niet moeten/kunnen vragen voordat je 'm besteld had??

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Verwijderd

Topicstarter
janaja uuh ja dat had ik moeten doen maar mischien uuh kan ik hem nog wel weer terug sturen was alleen benieuwt naar reacties en dat ben ik dus nog steeds hoor dus kom maaar op........

Verwijderd

voor 2d is ie perfect (probeer ergens een tweede monitor te scoren zeer fijn in photoshop en internetdesign enzo)

voor 3d wat minder rond tnt2 snelheid.

• Gert
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 05-12-2025
Neuh, meer like tnt2 ultra snelheid :)

Verwijderd

Topicstarter
Aha Tnx :) ))en nu iemand mischien over de tv-out future's en win2k suport??????

Verwijderd

tv-out is volgens mij beste van allemaal

matrox is volgens mij altijd wel snel met drivers, zo hadden zij al drivers voor w2k beta terwijl andere chipbakkers pas drivers gingen releasen op het moment dat w2k officieel uit was gekomen

meer info etc ook reviews op www.matroxusers.com
Neuh, meer like tnt2 ultra snelheid
oh ik dacht dat de max ultra snelheid bereikte

Verwijderd

ben ook zeer tevreden met me g400dh
heb em al vanaf september.

Inderdaad Ideaal die 2 schermen.
Vind het alleen jammer dat onder win2k het wat minder soepel werkt dan onder win98, nu zijn me schermen bijvoorbeeld 1 grote desktop, heel erg iritant met fullscreen websites enzo.

Verwijderd

Ik wilde er ook 1 kopen maar Quantum wilde niet meewerken en dacht, laat ik eens crashen.

Toen was het geld op aan een nieuwe hd dus kan ik weer bij het begin beginnen :)

• FragDaddy
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-08 16:53
JAH.. ben zeer tevreden over mijn kaart... geef idd super-scherp beeld, zowel op TV alsop monitor(en)

echt erg fijn.. ik heb alleen als ik dvd-max functie aanheb en een DVD fullscreen op mijn tv draai onder windows2000 af en toe een kleine 'hapering'.. maar ik denk dat de nieuwere drivers dat wel fixen (draai nogsteeds met 5.03, geen zin om te update)

Have a wheelie good weekend!

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23:31
ik hem hem sinds augustus en vindt hem super! Echt fantastisch, misschien niet de snelste in 3d, maar ik merk er niks van en vindt de beelkwaliteit super!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik ben iig zeer tevreden met mijn G400/DH/32mb....

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Verwijderd

Waarom staat dit niet in het goede forum?

Verwijderd

Topicstarter
wel leuk man alleen maar positieve reacties :)) ik denk dat ik nu een goed produkt heb aangeschaft!!! Dank iedereen voor het melden van hun ervaringen....
Pagina: 1