Als ik Flash8 opstart kom ik niet verder dan het intro scherm dat op het bureaublad verschijnt. Bij het initializen van de fonts krijg ik een error "flash encountered a problem and needs to close". Hij heeft het tot voorkort altijd gedaan. Ik heb ook niks veranderd qua hardware en / of software.
Na enig research te hebben gedaan kwam ik uit bij de fonts zelf. Deze zouden corrupt of iets dergelijks zijn. Ik de default fonts hersteld via de install cd, maar nog krijg ik flash niet geopend. Herinstallatie heb ik al meerdere keren geprobeerd maar zonder resultaat.
Ik draai op winxp x64 sinds kort is er ook sp2 uit voor deze versie. Ik dacht misschien verhelpt dit het probleem maar helaas ook het updaten naar sp2 gaf geen nieuw resultaat..
Ik zit echt met mijn handen in het haar.
Iemand een idee of oplossing voor mij?
Thnx already,
grtz
wes
Na enig research te hebben gedaan kwam ik uit bij de fonts zelf. Deze zouden corrupt of iets dergelijks zijn. Ik de default fonts hersteld via de install cd, maar nog krijg ik flash niet geopend. Herinstallatie heb ik al meerdere keren geprobeerd maar zonder resultaat.
Ik draai op winxp x64 sinds kort is er ook sp2 uit voor deze versie. Ik dacht misschien verhelpt dit het probleem maar helaas ook het updaten naar sp2 gaf geen nieuw resultaat..
Ik zit echt met mijn handen in het haar.
Iemand een idee of oplossing voor mij?
Thnx already,
grtz
wes
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2007 14:52 ]