Toon posts:

steun microsoft aan liefdadigheids-vzw

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

mijn grootvader is bezig een vereniging zonder winst op poten te zetten om zwaar zieke mensen een zo goedkoop mogelijke reis te bezorgen samen met lotgenoten.
Daar we de inschrijvingen hoofdzakelijk via internet zouden willen zien gebeuren zou het handig zijn om een site met Visual Studio te maken. (ik heb reeds enkele sites gemaakt met Visual Studio maar heb wel geen commerciele licentie daarvoor en ik geloof niet dat je een vzw-website met een studentenlicentie mag online plaatsen ;-))
Echter Visual Studio kost naar het schijnt ongeveer 1000€ dus zou het van pas zijn om gewoon zo'n licentie te mogen "gebruiken" voor deze site.
Ik heb een tijdje geleden gelezen dat microsoft liefdadigheidsinstellingen steunt maar kon echter geen nederlandstalige link vinden. Heeft iemand misschien een url/adres/telefoonnummer waar ik terecht kan want de helpdesk kon me niet verder helpen.

mvg

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-06 14:58

Spockz

Live and Let Live

Heb je de express versie al geprobeerd?

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-07 12:52

Zerora

Ik Henk 'm!

Waarom Visual Studio? Kan zoiets (wat je wilt) ook niet met gewoon php ofzo bereikt worden?

Of je kan zelfs een bestaand CMS pakken hiervoor. Het hoeft niet moeilijk te zijn.

[ Voor 32% gewijzigd door Zerora op 10-04-2007 14:37 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-07 16:50

leuk_he

1. Controleer de kabel!

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Topicstarter
@Spockz: nee, ik zal eens kijken wat dat is

@rakkerzero: mijn persoonlijke ervaring is dat cms pakken niet helemaal aan m'n wens aan te passen zijn

en ik vind bij grotere sites de combinatie asp.net - c# veel overzichtelijker dan php (ok je hebt ook een gui voor php, zend studios, maar daar ben ik niet vertrouwd mee)

@leuk_he: bedankt, precies wat ik zocht!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2007 14:42 ]

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 27-06 14:58

Spockz

Live and Let Live

@o.k.:
De express versies zijn die ietwat uitgeklede varianten van de onderdelen van visual studio:
http://msdn.microsoft.com/vstudio/express/default.aspx

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Pagina: 1