Toon posts:

Sapphire X1600PRO HDMI --> DVI trouble @ ASUS MW221U

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste medetweakers.

Na wat research, gegoogle en gebrainstorm met anderen kwam ik er toch echt niet uit |:( . Hopelijk kunnen jullie mij helpen :)

Het probleem doet zich alsvolgt voor:

Ik stop de HDMI -> DVI verloopkabel in mijn Sapphire X1600PRO HDMI (128mb DDR3) en de DVI stekker gaat in mijn ASUS MW221U (dit als de pc en scherm gewoon aanstaan). Dan begint mijn scherm te knipperen en zie ik om de paar seconde mijn bureaublad verschijnen en weer verdwijnen. Niet iets om wakker van te liggen, maar wel als het maar door blijft gaan!! 8)7 8)7

Er draait hier een officiele driver van ATI, de allernieuwste dus 7.3. Verder een resolutie van 1680x1050 op 32bit kleuren....

Guys, dit moet toch gewoon werken?!?!?! :/

Heb al allerlei dingen geprobeert qua settings maar ik kom er niet uit... Rede dat ik niet simpel de D-sub gebruik is omdat ik games op een lagere resolutie speel (ding is te traag :P ), en na het spelen ik mijn breedte weer aan moet passen (beeld is dan erg smal en zie een zwarte balk rechts)...

Hopelijk kunnen jullie mij uit de brand halen _/-\o_

(hij draait iig wel 600/500 >:) )

Groetjes, Sieger.

• Andros
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21-07 10:12
Ik had toch ergens begrepen dat je DVI kabels niet aan moet sluiten als de zaak aanstaat...

Verwijderd

Topicstarter
Cubefanatic schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 16:47:
Ik had toch ergens begrepen dat je DVI kabels niet aan moet sluiten als de zaak aanstaat...
maakt geen verschil, of de pc/scherm nu aan staat of niet..... ;)

had ik geprobeert....

Verwijderd

Topicstarter
iemand nog andere ideeen? :)