Is het mogelijk om cross-platform iets te bouwen waarbij Medewerker A op een PC via de file browser een bestand selecteert waarbij de link naar het bestand op de share in de database opgeslagen wordt, waarna Medewerker B op een Mac via een output schermpje op een URL kan klikken die dan het bestand oproept?
Ik kan de waarde wel uit zo'n upload veld trekken, dus dat is alvast een ding wat het mogelijk maakt.
Vermoedelijk moet ik dan T:\bestanden\bestand.pdf omzetten naar smb://fileserver/afdelinga/bestanden/bestand.pdf ? Dat heb ik wel eens onder Linux / Unix machines gezien maar als ik smb://test intik in FireFox op een PC dan kent die het protocol niet.
Ik kan de waarde wel uit zo'n upload veld trekken, dus dat is alvast een ding wat het mogelijk maakt.
Vermoedelijk moet ik dan T:\bestanden\bestand.pdf omzetten naar smb://fileserver/afdelinga/bestanden/bestand.pdf ? Dat heb ik wel eens onder Linux / Unix machines gezien maar als ik smb://test intik in FireFox op een PC dan kent die het protocol niet.
[ Voor 8% gewijzigd door BikkelZ op 10-04-2007 12:24 ]
iOS developer