[RC5-72] hitparade van 9 april Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaVl
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-03-2024
Goed, ik deed dus een dubbelpost met stats van 10 april, en verwijder perongeluk mijn post van de 9e, kan iemand dit herstellen? :P

[ Voor 169% gewijzigd door MaVl op 11-04-2007 09:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaVl
Zo, en dan nu hier op piranha reageren om de startpost schoon te houden.

Mijn output is hoger omdat ik 4 nieuwe pc'tjes met dualcores heb mogen bestellen voor onze cad tekenaars in het bedrijf, en die worden in het weekend wakker geschopt met wake on lan :)

Helaas zal dit niet van lange duur zijn, ik ben met een nieuwe baan bezig, en zal voor ik mijn huidige bedrijf verlaat alle clients moeten deinstalleren. De top 30 zal ik niet meer halen :( omdat ik vandaag al ga beginnen met het flushen van de results en het verwijderen van de clients.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leronjo
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-09 16:45
Waarom niet? Ik doe ook alleen maar mee met een Core2Duo die overclocked is en ik sta eigenlijk altijd, op het weekend na, wel in de top30.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaVl
Omdat een core 2 duo zonder client niet zoveel presteert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23-08 21:50
Is het al kerst ofzo ? Onze proxy al tijden dicht en weer geeft dnet een kadootje van 1.214 stuks :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leronjo
MaVl schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 14:23:
Omdat een core 2 duo zonder client niet zoveel presteert?
En je hebt thuis nog een P3 staan ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaVl
Nee hoor, maar ik begin door te krijgen waar onze spraakverwarring over gaat. Even ophelderen: De top 30 *overall* haal ik niet meer binnen afzienbare tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leronjo
Ok ik snap het.
Jammer jo.
Ik snapte zoiezo eigenlijk al niet dat je van je baas clients mocht installeren op die pc's.
De stroomkosten zijn wel groot en deels van de belasting af te trekken, maar toch kost het de baas meer dan het oplevert dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaVl schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:31:
Onze output blijft maar zakken, 51k is deze keer onze productie, toch wel teleurstellen, maar we houden onze derde plek er nog mee vast.
Maak je geen zorgen, de output zal niet blijven zakken. Morgen bijvoorbeeld zal het al iets beter zijn O-)
MaVl schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:34:
Mijn output is hoger omdat ik 4 nieuwe pc'tjes met dualcores heb mogen bestellen voor onze cad tekenaars in het bedrijf, en die worden in het weekend wakker geschopt met wake on lan :)
Dat verklaart wel een en ander ja :)
Helaas zal dit niet van lange duur zijn, ik ben met een nieuwe baan bezig, en zal voor ik mijn huidige bedrijf verlaat alle clients moeten deinstalleren. De top 30 zal ik niet meer halen :( omdat ik vandaag al ga beginnen met het flushen van de results en het verwijderen van de clients.
Oops. Da's echt zonde. Ik vind het jammer voor je, je had net zo'n mooie output. En ik had de komende weken een doel: jou nog net voor blijven in de rush naar de DPC overall top 30, zodat ik toch heel even van die top 30 kon proeven. Met onze gemiddelde output van de voorbije 6 weken ging dat echt razend spannend worden. Maar ja, als je output nu aanzienlijk zal verminderen zal ik je met twee vingers in de neus voor zijn vrees ik. Weg spanning, weg strijd :/

En het is misschien een schrale troost, maar met 1K per dag kom je ook nog in de top 30 hoor. Het zal een stuk langer duren, maar uiteindelijk... :)

Damn, dit gebeurt nu altijd als ik een speelkameraad heb gevonden. Team Landgraaf, E-Vix, jij... :P

[edit]
WTF? Ik sta zelfs terug op #34 merk ik nu!?! M'n ogen vallen net op de dames van Team Lautie die zich vandaag in de daily top 10 hebben geflusht en me dus net weer voorbij zijn. Wordt dit een trend ofzo, mij passeren? :/

/me zal dat zootje ongeregeld eens snel ontmoedigen door eens even flink tegengas te geven >:)

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2007 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaDMaN
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 24-07 12:49
Oeps, moet hier niet staan. Was nog niet wakker...

[/quote]
Waarom sta ik niet in de lijst??
Ik ([DPC]BaDMaN) heb nochthans 2,654 blokjes geflushed :-(
[quote]

[ Voor 28% gewijzigd door BaDMaN op 11-04-2007 09:19 ]

Does killing time damage eternity?

Pagina: 1