Goed, ik deed dus een dubbelpost met stats van 10 april, en verwijder perongeluk mijn post van de 9e, kan iemand dit herstellen?
[ Voor 169% gewijzigd door MaVl op 11-04-2007 09:32 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 169% gewijzigd door MaVl op 11-04-2007 09:32 ]
En je hebt thuis nog een P3 staan ofzo?MaVl schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 14:23:
Omdat een core 2 duo zonder client niet zoveel presteert?
Verwijderd
Maak je geen zorgen, de output zal niet blijven zakken. Morgen bijvoorbeeld zal het al iets beter zijnMaVl schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:31:
Onze output blijft maar zakken, 51k is deze keer onze productie, toch wel teleurstellen, maar we houden onze derde plek er nog mee vast.
Dat verklaart wel een en ander jaMaVl schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 11:34:
Mijn output is hoger omdat ik 4 nieuwe pc'tjes met dualcores heb mogen bestellen voor onze cad tekenaars in het bedrijf, en die worden in het weekend wakker geschopt met wake on lan
Oops. Da's echt zonde. Ik vind het jammer voor je, je had net zo'n mooie output. En ik had de komende weken een doel: jou nog net voor blijven in de rush naar de DPC overall top 30, zodat ik toch heel even van die top 30 kon proeven. Met onze gemiddelde output van de voorbije 6 weken ging dat echt razend spannend worden. Maar ja, als je output nu aanzienlijk zal verminderen zal ik je met twee vingers in de neus voor zijn vrees ik. Weg spanning, weg strijdHelaas zal dit niet van lange duur zijn, ik ben met een nieuwe baan bezig, en zal voor ik mijn huidige bedrijf verlaat alle clients moeten deinstalleren. De top 30 zal ik niet meer halenomdat ik vandaag al ga beginnen met het flushen van de results en het verwijderen van de clients.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2007 20:33 ]
[ Voor 28% gewijzigd door BaDMaN op 11-04-2007 09:19 ]
Does killing time damage eternity?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq