Toon posts:

Laptop heeft op domein wifi problemen (ergiebeheer prob)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
beste,

Wij hebben een 5tal laptops namelijk de asus z92m.
Zodra deze in standby valt dan is daarna de verbinding weg, als ik dan radio weer inschakel bij de eigenschappen van de draadloze netwerkkaart dan werkt het wel weer.

Ik heb standy op nooit gezet bij enegerbiebeheer in configuratiescherm als administrator.
Log ik echter in op het schooldomein met bijvoorbeeld account groep8 dan staan de instellingen weer op default. dus springt hij na 5 minuten weer op standby.
als ik de instellingen bij groep8 op noit zet net als bij administrator blijft het wel werken omdat de laptop dan niet op standby gaat.

Ik ben echter niet van plan om dit voor 600 leerlingen te doen op 5 laptops.
is er geen mogelijkheid om heel dat energiebeheer eraf te gooien?? want dit is natuurlijk niet echt makkelijk dat ze steeds weer opnieuw moeten inloggen als administrator om de radio functie in te schakelen en daarna weer kunnen inloggen met hun account.

alvast bedankt.

• Romke
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 06-01 19:34

Romke

Dieselhead

Kun je in evt. policies niet aangeven dat het systeem door gebruikers niet standby gezet mag worden?

If you buy a rubbish car, you say: I have no interest in cars. If you have no interest in cars, you have no interest in driving. And if you have no interest in something, it means you are no good at it, which means you must have your license taken away.