[MS Project] Planning exporteren naar MS Word

Pagina: 1
Acties:
  • 235 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:42
Ik heb net een planning in elkaar geflanst met MS Project. Nu wil ik deze .MPP file, exporteren naar Word. Maar het lukt me maar niet. Ik heb geprobeert de MPP file te exporteren naar een Excel file, maar dan gooit hij de boel door elkaar.
Ook heb ik geprobeert: Insert --> Object --> from file. Maar dan zie ik alleen het thumbnail-icoontje van mijn Project bestand in Word verschijnen.

Iemand een idee?

Hij moet digitaal verstuurd worden, dus zomaar de boel uitprinten en bij elkaar voegen heeft geen zin.

Kia Niro-EV 2024

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:54

Wish

ingwell

Wat wil je precies?
Wil je de grafische weergave (Gant chart oid) als plaatje meegeven aan Word?
Of wil je daadwerkelijk de .mpp embedden in Word? In dat laatste geval ontgaat me waarom je dat zou willen doen, maar dat gaat volgens mij alleen werken volgens datgene wat je al beschrijft.

Want je wilt hem wel digitaal versturen, maar wel via Word. Ik vermoed dan dat de ontvanger geen MS Project heeft?

Wil je het plaatje hebben, print screen is your friend.

No drama

• Freak187
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:42
Ik wil inderdaad die Chart in Word hebben.

Ik heb net geprobeert met print screen, maar het word veel te wazig. Het is niet te lezen. En ik sla em op als .bmp.

Kia Niro-EV 2024

• Wish
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:54

Wish

ingwell

Tooltjes als Snagit ed misschien dan?
Google

No drama

• Halfkakkende
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09:10

Halfkakkende

Vandring

Je kan in Project ook de functie "Copy Picture" in het menu "Edit" gebruiken om een schermafdruk te maken en direct te exporteren naar een .gif-bestand. Het is dan ook mogelijk om de timescale aan te geven. Scheelt een hoop geklooi met printscreen, etc.

Overigens houd je hierbij nog steeds het probleem dat het plaatje wazig wordt in Word (is trouwens wel afhankelijk van het formaat van je planning).

MUZIEK!