Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[GSM] Nokia 5300 XpressMusic .. GPS Navigatie?

Pagina: 1
Acties:
  • 141 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• scorpion303
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Ik denk er over om een nieuwe Nokia 5300 XpressMusic te kopen. Het is me alleen niet duidelijk of het mogelijk is om navigatiesoftware van bijvoorbeeld Tomtom hierop te draaien. Nokia heeft wel links naar hun 'eigen' route66 oplossing, maar dit 'Nokia Navigatiepakket LD-2' werkt (anno 2007) met een gpsreceiver aan een draadje...

Er zijn op internet wel verschillende links naar voor de 5300 geschikte GPS muizen te vinden, maar over de software is niets te vinden. Volgens mij is het ook geen 'echte' smartphone, aangezien ik nergens kan vinden dat ie op symbian draait. Weet iemand meer? Ik heb me rot gezocht en echte 5300 topics bestaan (nog) niet op tweakers.

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Nee, deze telefoon heeft geen Symbian OS. Je kan dus alleen Java based nav erop draaien. :)

• scorpion303
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
DaannO schreef op dinsdag 10 april 2007 @ 10:40:
Nee, deze telefoon heeft geen Symbian OS. Je kan dus alleen Java based nav erop draaien. :)
Great... :( en dat betekent dus alleen die 'eigen' oplossing van Nokia (java-based route 66 met een gps-receiver aan een draadje)? Jammer, want deze phone voldeed voor de rest prima aan mijn eisen...