Probleem met een foto

Pagina: 1
Acties:
  • 354 views sinds 30-01-2008

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-12-2025
Hoi mensen,

Ik heb een probleem... ik heb een hele leuke foto van wolter kroes en mijn familie... ik krijg hem alleen niet goed in photoshop.. hij is erg donker en korrelig.... heeft iemand een idee hoe dat wel kan?

hier is de foto die ik niet goed krijg;

Wolter kroes foto;

HIER

[ Voor 5% gewijzigd door CRpt3r55 op 10-04-2007 01:33 ]

Etuuuuuh!

• TimMer
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Heb er een tijdje mee zitten rommelen in Paint Shop Pro XI, het resultaat is hier te downloaden. Levels aangepast en JPEG-artefacten verwijdert, meer verbeteringsmogelijkheden heb ik niet gevonden; hoop dat je er wat mee kunt. :)

Verwijderd

Het lijkt verdacht veel op een foto vanuit een mobieltje, actually de K800i?,,, zie zojuist in de headers dat het met een Nokia 70 nogwat GSM gemaakt was :P

Nee. Mobieltjes zijn juist heel slecht in het foto's maken vooral in donkere plekken. Dat kan je zien aan de ruis in het beeld, en de strepen. Ook al is de cam hardware matig (i.e) 3 megapixel, kwaliteit is iets anders.

Ik denk dat er weinig meer aan te doen valt aan de foto, hoewel er in het K800i topic in GSM's subfora, een tooltje staat waarmee je de noise kan verwijderen en redelijk iets overhoud :)

• - J.W. -
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-01 18:00
Hier is mijn poging.
Afbeeldingslocatie: http://www.phys.uu.nl/~jdjong/got/kroes-fix.jpg

• Maarten L
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05-2025
Bij deze mijn poging met als uitgang bovenstaande foto... Nog wat ruis weggehaald..

Klik

www.maartenlangelo.nl

• Frank|A
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-01-2013
Moeilijke opgave. Er zitten gewoon artifacts in die bijna niet te verwijderen zijn. Ik hoop dat je hier wat aan hebt:

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v345/chemicalpiet/kroeskl_s.jpg

Je moet maar ff mailen chemicalpiet (@) google.com als je deze foto wilt hebben in het groot, heb geen webspace waar deze groot oppast.

Pentax k10d - Blog - Flickr

• YellowCube
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11:38

YellowCube

Wait...what?

Hoort meer bij nabewerking.

My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre and that I am therefore excused from saving the world

• CRpt3r55
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-12-2025
Jongens heel erg bedankt!!! de foto is supermooi geworden in vergelijking met wat ik had!! toppie!

_/-\o_

Etuuuuuh!

• Zoefff
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:26

Zoefff

❤ 

Daar ben ik blij om, maar we doen hier natuurlijk eigenlijk -zoals in een TR terecht wordt opgemerkt- niet aan fix m'n foto. Dat het incidenteel voorkomt vind ik helemaal geen probleem, maar laat het geen gewoonte worden :P

FotoblogWerkaandemuur.nlMoestuincursus.nlTwitter

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.