Toon posts:

Pixels doen raar

Pagina: 1
Acties:
  • 368 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik scroll of er laden gewoon plaatjes dan zitten er soms paarse pixels in de plaatjes.

Door de tekst komen ook vaak pixels te staan, maar als ik dan alles selecteer dan is het weer weg.

Gamen moet ik al helemaal niet doen op deze pc, want dan vliegen de textures rond en zie ik.. soort driehoeken overal.

Nu vraag ik me af, is dit brak geheugen? of 3D-kaart? Ik weet dat er iig een hercules radeon 9700pro in zit.. de rest weet ik niet zo.

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 13:03

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Artifacts van je 3D kaart. Raakt hij misschien overhit?

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

• BlackBull
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03 14:55
lijkt me dat je videokaart dood aan het gaan is, heb je een videokaartje over? of onboard vga? Als het in 3D-applicaties flink misgaat is het bijna altijd de videokaart. En ik heb de laatste tijd een heel aantal 9700/9800 voorbij zien komen die hun beste tijden hadden gehad, waaronder mijn eigen ;)

Verwijderd

Topicstarter
Heb sinds een paar maanden nieuwe cooling, dus denk niet oververhit. heb jammer genoeg niet een 3D-kaart liggen. binnenkort maareens een nieuwe halen dan. :'(

Dacht zelf aan een 9600, bijna even goed en 60 euro.

• Klaus_1250
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-05 11:42
Kan zijn dat het koelblok niet helemaal goed contact maakt, kan best eens gebeuren bij het vervangen van de koeling. Sinds wanneer heb je het?

Verwijderd

Topicstarter
Ik had de nieuwe cooler nadat het probleem er was, ik dacht eerst dat het dus door over verhitting lag.

• Crijnn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 25-10-2025
Mijn 9800 had dit ook :( zomaar..

Maar.. Ik zou geen 9600 kopen. Die kaarten zijn al erg oud. Als je nog een beetje wil gamen zou ik een 7600 GS kopen. Is wel wat duurder natuurlijk maar dan kan je nog een tijdje mee.

[ Voor 6% gewijzigd door Crijnn op 10-04-2007 01:33 ]

Verwijderd

Topicstarter
Het hoeft alleen world of warcraft te draaien, dit is mijn 2de pc waar mijn vriendin soms op speelt of zit te surfen.

Een mindere kaart mag dus wel, en heb niet zoveel centen meer :P

Trouwens een 2,6Ghz pentium met 1GB ram.

Verwijderd

Je kunt het volgende doen:

Met ATi Tray tools de kaart 40% onderklokken en kijken of de paarse puntjes weg zijn

Ik zou willen weten of dat zo is.

• F4T4L_3RR0R
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 18-07-2021
Als je artifacts hebt door oververhitting van je grafische kaart, ben je al te laat om een betere koeling te kopen.

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

dit is meer iets voor VB :)

Echter omdat je topicstart niet al te best is en je vraag eigenlijk al beantwoord is verplaats ik hem niet maar doe hem nhier meteen op slot :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.