ECS elitegroup mobo :-(

Pagina: 1
Acties:

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:40
Ik heb een ECS elitegroup mainboard slot1 socket 370 (staat zo op de doos :)) alleen ik vind het maar bagger. Ik kan nergens een echte goede site meer van ze vinden.

programmas zoals mainboard monitor en sisisoft sara crashen altijd op alles wat betreft het moederbord zoals temperatuur, mobo info etc.. dan hangt alles

heeft iemand ervaring met deze dingen? en mischien een site waar ik drivers en bios updates haal? aangezien mijn win2k constant blauwe schermpies op mn beeld ketst dacht ik dat het slim was es een bios update'je te doen.

iemand?

• EelcoB
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 26-08 13:17

• jep
'downloading traditionele chinese text'

Verwijderd

Als je browser daarom vraagt moet je gewoon op Cancel of Annuleren klikken. Je kan er dan gewoon in. Ik tenminste.
Ik heb trouwens ook een ECS moederbord en ik vind het een zwaar kloten ding:(. Volgens mij is die zo traag als de pest...
Ik geloof dat ik dezelfde heb als jij. Ik heb ook Slot1 en S370. Heb je toevallig de P6BAT-A+ ??

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 21-08 11:46
Install wel ff de via 4 in 1 drivers als je dat nog niet gedaan heb!

• jep
ja ik heb die p6bat-a blabla ja ;)

via 4 nogwat? waar heb ik die voor nodig dan? want onboard sound hoef ik nie :+

Verwijderd

Iemand trouwens nog ideeën/suggesties om op de ECS Elitegroup P6Sep-ME PPGA Socket 370 (met SiS620 chipset) de voltage te verhogen (zonder daarbij jumpers te hoeven veranderen? :?

Verwijderd

Niemand? :'( |:(

Nah lekker dan ;)

Verwijderd

www.ecs.com.tw
zo moelijk is het niet en altavista.com doet het ook nog steeds

• Stropdas
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-07 20:06

Stropdas

Insert subtitle here

de meeste mobofabrikanten hebben (naam).com.tw
als je dat eenmaal weet, vind je vrijwel alles

Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17:59

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op donderdag 06 september 2001 12:12 schreef beek402 het volgende:
www.ecs.com.tw
zo moelijk is het niet en altavista.com doet het ook nog steeds
Zo moeilijk is het inderdaad niet om een paar posts hierboven door te nemen :)

20*350ZO45°

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:26

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Op woensdag 07 februari 2001 10:46 schreef j3p het volgende:
ja ik heb die p6bat-a blabla ja ;)

via 4 nogwat? waar heb ik die voor nodig dan? want onboard sound hoef ik nie :+
Eh, die dingen heb je echt wel nodig bij mobos met VIA chipset, niet voor de sound (daar zijn aparte drivers voor) maar voor de IRQ routing en AGP miniport (en nog 2 dingen, maar die ontgaan me). Moeten als eerste geinstalleerd worden na een OS install (iig VOOR de video drivers), anders krijg je idd precies het soort instabiliteit die je omschrijft.

Zit dus weinig anders op dan een OS reinstall. Denk overigens dat de mobo zelf wel stabiel is (maar met geen enkele tweak optie :( daar doet ECS pas de laatste maanden aan)- dit is gewoon een user-drivers issue.

Die drivers kun je overigens bij ECS halen (idd http://www.ecs.com.tw - prima te lezen als je de 'downloading chinese' wegclickt) en ook direct bij VIA ( http://www.via.com.tw )

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1